網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月15日 星期四

【獨家】34D朱晨麗擘髀倒奶跳鋼管舞 __,朱晨麗,

冇得輸!無綫靚女多籮籮,每年港姐競選更為「靚女兵團」增添大量生力軍,令女藝員之間競爭愈趨激烈!新一屆港姐競選將於下周啟動,上屆港姐馮盈盈、劉穎鏇等未卸 ...


冇得輸!

無綫靚女多籮籮,每年港姐競選更為「靚女兵團」增添大量生力軍,令女藝員之間競爭愈趨激烈!新一屆港姐競選將於下周啟動,上屆港姐馮盈盈、劉穎鏇等未卸任已加入《溏心風暴3》劇組,即使落選者亦有不少獲邀加入TVB,令一班師姐們不敢怠慢,有劇拍即紛紛豁出去,希望能突圍而出!

即使貴為港姐冠軍,拍劇都絕不錫身,早年陳茵媺於劇集《法證先鋒III》剝衫露黑Bra成為熱話,徐子珊在《點金勝手》中脫衣露肩誘胡定欣玩SheShe亦令劇迷嘩然!而擁34D驕人上圍的2011年港姐冠軍朱晨麗(朱朱)亦作出破格演出,於新劇《棟仁的時光》首度挑戰鋼管舞,夥拍同是選美入行的劉溫馨、周麗欣大晒誘人舞姿。劇情講述演鋼管舞天后的朱朱首次出場,由「學員」劉溫馨及周麗欣等打頭陣,眾女腳踏五吋高跟鞋配熱褲晒玉腿勁養眼。而穿喱士Top露腰的朱朱現身時,貼身舞衣令其34D美好身段盡現,她在鋼管連轉八圈,翹Pat、踢腿、俯身等舞步性感誘人,場面惹火!雖然朱朱在劇中要被二十多位男士圍觀獨舞,但她表現淡定,而因劇情需要混在其中的袁偉豪,事後都讚朱朱演得出色!

畀仔圍嗌尷尬

為配合角色,朱朱在造型、舞功上花了不少工夫,除了駁髮添女人味外,事前還接受了個多月特訓,因練舞而擦損、瘀青周身傷。她受訪時直言舞衣造型是鮮有性感,自小習舞的她更指鋼管舞勁難,但準備多時亦滿意表現:「跳舞係用腳,但Pole Dance要全身都有力,見到排舞老師練到身形好靚,膊頭位係有肌肉嘅,咁樣會更好睇。」接受密集訓練的朱朱因而清減不少,但D Cup咪咪依然,她表示除了練舞,更要舉重、戰繩訓練等,但認為體重仍有改善空間,同時又想練手臂肌肉令身形更勻稱,認真矛盾。講到舞姿電力十足,她說:「畀一班男士圍觀係勁尷尬,佢哋仲要係咁影相,希望觀眾鍾意,可以抱欣賞角度睇鋼管舞。」

朱朱為劇集演出搏到盡,似乎不擔心競爭,提到今年港姐即將啟動,將有一班師妹加入TVB時她說:「唔擔心,唔同人公司都會畀唔同嘅機會,多啲新面孔畀觀眾睇係好事嚟。我都係由新人做起,只要裝備好自己,機會一定唔會錯過!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!