網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月15日 星期四

索女唔憂嫁!高海寧勁霸氣:我使逼婚? __,高海寧,

高海寧話唔想做咪神。藝人高海寧(高Ling)及譚凱琪(Zoie)於旺角出席手袋活動。當中高Ling大騷事業線及纖腰,晒出健康性感。她笑言近日努力為拍纖 ...


高海寧話唔想做咪神。

藝人高海寧(高Ling)及譚凱琪(Zoie)於旺角出席手袋活動。當中高Ling大騷事業線及纖腰,晒出健康性感。她笑言近日努力為拍纖體廣告而減肥,問到她會否擔心減肥令上圍縮水?高Ling直言想擺脫「咪神」之名:「仲想再減多五至八磅。(唔驚減埋上圍?)均勻緊要啲,我想firm啲,依家請咗私人教練。(上圍縮咗水?)因都會有成長過程。(唔做『咪神』?)我希望擺脫呢個名,依家有好多新人,自己唔可以淨係孭住一個名。想畀人話我係個好演員,或者係好fit嘅女仔。」

高Ling又透露有意上堂進修演技,自己將於邵氏網劇《飛虎極戰》飾演佗槍師姐。高Ling表示不怕變成「女漢子」形象:「我剪短頭髮去演硬朗Madam,好期待揸槍拍劇。(唔怕形象變女漢子?)唔介意,我都做咗咁多年女仔角色,畀人覺得係女漢子反而係突破!」

談到有報道指高Ling向緋聞男友鄧智偉逼婚不遂,二人陷於冷戰。高Ling於電話訪問迪垠霸氣回應:「我使逼婚?唔係呀嘛?(同鄧智偉冷戰?)呢單嘢好得啖笑。(報道話你在IG留下負面句子?)我出過吓書,都鍾意寫啲mood嘢,冇特別去表達心情,寫嘢係想襯番張相。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!