網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月15日 星期四

【獨家】有孫冧晒!李家鼎最自豪兩子乖 __,李家鼎,

三代同堂!娛圈孖仔李泳漢及李泳豪,日前為爸爸李家鼎提早慶祝父親節,泳漢帶同太太Conny及一歲兒子Alfie亮相,李家鼎抱住孫仔笑到四萬咁口,三代同堂 ...


三代同堂!

娛圈孖仔李泳漢及李泳豪,日前為爸爸李家鼎提早慶祝父親節,泳漢帶同太太Conny及一歲兒子Alfie亮相,李家鼎抱住孫仔笑到四萬咁口,三代同堂樂也融融!李家鼎向來對兒子管教甚嚴,泳漢印象最深刻是一家人的食飯規矩,一定要等爺爺先坐下,其他人才敢坐;泳豪則指爸爸要他壓腿鬆筋打好基本功,對他長大後學打拳及玩飄移都有幫助。

冇嬲過爸爸

李家鼎與施明早年離婚,泳漢與泳豪隨媽媽生活,泳豪與爸爸因為有共同興趣而較親近,直認爸爸比較疼錫他。兩兄弟在單親家庭成長,問到對婚姻的看法?泳漢說:「父母分開,我覺得一個女人帶住兩個仔好慘,好多人蝦佢,所以我覺得有小朋友就唔好離婚!」他以「微妙」來形容父子關係:「一家人,打斷骨頭連着筋,我冇嬲過爸爸!爸爸錫細佬多啲,好細個嘅時候呷過醋,不過佢哋都係鍾意功夫,係夾啲!」初為人父的他指寶貝仔令他與李家鼎的關係踏入新里程碑,學會互相體諒了解。泳豪亦表示父母離婚時處理得很好,沒有影響他對婚姻的看法。

心意遠勝一切

李家鼎表示一生中最自豪就是教出兩個乖仔,不望兒子發達,只求他們三餐溫飽、有美好家庭:「泳漢生個孫畀我Happy、泳豪教飄移,咁仲想點?唔係仔女有錢養你就好,多少唔緊要,係一份心意!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!