網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月17日 星期一

激罕!胡定欣黑色三點式上船引「跑友」 __,定欣,胡定欣,

索!真係索!!藝人胡定欣同陳山聰、謝東閔一向都老友鬼鬼,佢哋仲組成「CrazyRunner」一齊相約跑步做運動,認真健康。雖然定欣啱啱就同屋企人去咗旅 ...


索!真係索!!

藝人胡定欣同陳山聰、謝東閔一向都老友鬼鬼,佢哋仲組成「Crazy Runner」一齊相約跑步做運動,認真健康。雖然定欣啱啱就同屋企人去咗旅遊,放鬆吓,不過話咁快旅程已經結束,已經返咗嚟香港喇!

呢日定欣就同山聰、東閔去咗遊船河,佢仲喺社交網上載咗遊船河嘅照片,並留言表示:「太掛住你哋。」去得遊船河就梗係要着泳衣啦,相中定欣就以黑色三點式上陣,雖然定欣嘅上圍唔算澎湃,不過就勝在身材夠晒平均,佢仲晒出纖腰同香肩,獲網友大讚相當養眼,身材fit到漏,有網友仲叫定欣分享多啲靚相添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!