網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月17日 星期一

狂迷送禮「加料」 曹思詩晒胸嗌驚驚 __,曹思詩,

曹思詩小背心上陣,大晒兩吋事業線!藝人曹思詩(CC)到長沙灣一商場出席寫真集發布會,身穿小背心大晒健康膚色及兩吋事業線!CC表示到場時收到一位男粉絲一 ...


曹思詩小背心上陣,大晒兩吋事業線!

藝人曹思詩(CC)到長沙灣一商場出席寫真集發布會,身穿小背心大晒健康膚色及兩吋事業線!CC表示到場時收到一位男粉絲一盒禮物,返後台打開後發現是一盒女裝內衣褲及絲襪,上面沾有白色不明液體,她說:「我驚到即刻去洗手消毒,之後叫同事去搵番嗰個人,已經唔見佢。(咩液體?)唔知呀!好驚,即刻去洗手,冇諗!(會唔會報警?)有同同事商量,但已經搵唔到呢個人,其實最近有人跟我返屋企,又喺港鐵畀人摸屁股,摸足5、6個站,我一轉身佢先縮手。」

對於同場的麥紫莉將赴日拍AV,CC直言不會效法:「我唔會做到咁,全世界都睇到,我建議佢畀人包好過,都係一個人睇到,而且(拍AV)有機會有病,會對唔住屋企人。(你底線都係咁?)我冇屋企經濟問題,唔使去到呢步,不過我懷疑係咪真係拍AV,睇吓跟住發展點。」

問CC如何在寫真戰突圍而出?她表示今年有很多姐姐級的前輩藝人出書,自己Sell健康性感、陽光,問是否自恃後生?25歲的她笑說:「可以咁講,但姐姐有姐姐嘅味道,可能到我三、四十歲嗰陣都會影啲成熟嘅相。(今次寫真最激係點?)半裸同T-back。(有冇叫朋友掃書?)有好多朋友支持,八年前我出第一本寫真,其中有位朋友買咗100本。(追求者?)普通男性朋友,希望佢今年買1,000本」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!