網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月17日 星期一

唔收兵?陳法蓉否認Dry爆:好多人想要我 __,陳法蓉,

其實單身又有咩好怕喎。藝人陳法蓉(Monica)出席無綫新劇《賭城群英會》宣傳,對於與陳百祥在劇中連場接吻戲,Monica預告稍後亦陸續有來,談到網民 ...


其實單身又有咩好怕喎。

藝人陳法蓉(Monica)出席無綫新劇《賭城群英會》宣傳,對於與陳百祥在劇中連場接吻戲,Monica預告稍後亦陸續有來,談到網民不太接受這一對,她卻謂:「任何年紀都需要愛,如果尋日拍拖嘅話今日都會錫,有乜咁奇怪呢?」

對於有指Monica感情生活Dry爆,又指她曾介入錢小豪的婚姻,Monica謂:「呢8年嚟我不嬲都好滋潤,雖然冇拍拖,但一啲都唔dry,朋友話羨慕我可以自由自在去食魚生。其實食嘢係好簡單嘅事,咁我呢幾年有冇拖拍,大家都唔知」她亦主動提及被指介入錢小豪的婚姻之說,Monica無奈地表示其拍拖列表中,她根本與很多人也沒有相戀過,更謂:「我同錢小豪、佢太太都係好朋友,知道咩事嘅人就覺得搞笑囉!」

問到現時可有拍拖?Monica斬釘截鐵謂:「冇,我唔鍾意收觀音兵,係就係,唔適合就會打沉佢,免得人哋有錯覺,有冇拖拍唔重要,搵到真命天子先叫威。我唔想畀人以為我冇人要囉!事實好多人想要,係我唔畀啫!就算唔結婚都唔代表唔好,每段婚姻都有艱難嘅時候,總之遇到合眼緣嘅人都會試。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!