掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

無綫變陣!《同盟》《踩過界》同周大結局 __,無綫,《同盟》,

大家要留意喇!無綫之前將過往劇集由黃金時段逢星期一至五播放變為逢星期一至日播放,觀眾開始習慣之時,力求革新的無綫亦將會再變陣,劇集會改回逢一星期一至五 ...


大家要留意喇!

無綫之前將過往劇集由黃金時段逢星期一至五播放變為逢星期一至日播放,觀眾開始習慣之時,力求革新的無綫亦將會再變陣,劇集會改回逢一星期一至五播放。而之前王浩信、蔡思貝、李佳芯擔綱演出的《踩過界》,就安排於逢星期六、日播放。據知,現正熱播中,由陳展鵬、胡定欣主演的《同盟》,原本廿八集打算安排四星期播放,但由於《踩過界》星期六、日播放關係,故現時《同盟》的大結局將安排於9月13日星期三播映,有別於以往大結局安排於星期日播放。至於星期四、五(14日、15日)兩天,則會連同周六、日,一連四日播映《踩過界》結局篇,換言之,9月中將會是兩大劇的結局周,而無綫為谷收視,曾打算大玩Crossover,兩大劇齊齊搞大宣傳。

對此節目變陣安排,觀眾未知會否追得貼,但《同盟》大結局安排於星期三播放,相信或多或少亦會受到影響。無綫副總經理(節目及製作)杜之克接受訪問時謂:「呢個係我哋精心嘅安排,一個星期可以睇晒兩套劇大結局,係一個Special week,大家會睇得好過癮!(怕唔怕《同盟》結局星期三播受影響?)我哋係正面角度睇,收視之外套劇口碑好重要。(會搞Crossover大宣傳?)依家我哋度緊同構思緊。」而《同盟》監製文偉鴻坦言:「9月中已開學,馬季亦開鑼,而且適逢星期三係跑馬日,過往跑馬日收視都會受影響的,不過逆境都不代表冇可能逆轉贏,我哋好有信心,只要個劇係好,演員係有表現,必會有捧場客。」

至於《踩過界》一劇之前被指因星期六、日播放收視受挫,現時可一連四日播結局篇,監製林志華坦言希望可搶回收視,他謂:「最緊要個劇有質素!我哋宣傳都會踩過界,浩信同張振朗會去北京宣傳套劇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!