掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

唔畀馬國明養?黃心穎:我好大使㗎! __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎話佢好享受自己養自己。藝人黃心穎為手錶品牌活動擔任司儀,輕露線頭的她表示入行第二年開始都有擔任司儀角色,她說:「通常做周年晚會多,所以比較少見到 ...


黃心穎話佢好享受自己養自己。

藝人黃心穎為手錶品牌活動擔任司儀,輕露線頭的她表示入行第二年開始都有擔任司儀角色,她說:「通常做周年晚會多,所以比較少見到大家,所以家姐(黃心美)咪話我搶佢飯碗。」她坦言現時需要供樓,所以甚麼工作都要做,而且周年晚會及產品發布會全年都有,但商場活動如果當時沒有拍劇或新聞的話,就會相對少工作機會。

多方面發展

黃心穎認為作為藝人要多方面發展,不擔心因為向這方面發展而缺少其他機會,又不想局限於演技上,想學多點技能養活自己:「始終我係綜藝主持出身,練吓我啲口才同語言都幾好。(會唔會想唱歌出碟?)有機會都想,但要多啲時間練習,但唔會強求。」

享受自己養自己

提到要養活自己,問為何不找別人養,黃心穎說:「喺未畀人養嘅時候,自己養咗自己先啦,有樣嘢我好引以為傲同享受嘅,就係自己賺錢買想要嘅嘢,比起畀人養嗰種開心係唔同。(如果有個養得起你嘅人出現你接受?)到時先算另一半一定會養我㗎啦。(諗住享受養自己幾多年?)唔知喎,就算有另一半我都想有能力賺錢,始終呢個係畀自己一個保障。(緋聞男友馬國明應該養得起你?)我好大使佢養唔起我㗎!我嘅理念係唔知人生有幾長,鍾意就買咗畀自己先,係好活在當下。(係咪暗示對方要儲多幾年錢?)我冇咁諗過,冇暗示嘢畀任何人聽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!