網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月28日 星期四

梁炳的浪漫 孖老婆望海歎啤 [壹週刊 - 1438] __,梁炳,梁漢文,M1,

啱啱做完miniconcert,Edmond趁得閒,就同老婆Karen喺淺水灣拍拖搵食。同你吟一吟梁炳的浪漫 孖老婆望海歎啤梁漢文同老婆林文慧(Kar ...






啱啱做完 mini concert, Edmond趁得閒,就同老婆 Karen喺淺水灣拍拖搵食。

同你吟一吟

梁炳的浪漫 孖老婆望海歎啤

梁漢文同老婆林文慧( Karen)結咗婚十年,依然咁恩愛,真係羨慕死人!

上個月先喺九展開完 mini concert, Edmond抖一抖叉叉電。早前見到 Edmond同老婆喺淺水灣一間餐廳撐枱腳,兩公婆揀正門口位坐,望住個海嚟食、仲一杯啤酒兩份飲,對於兩公婆嚟講,或者咁樣已經叫浪漫!食完嘢兩公婆轉場去運動用品店,不過齋睇冇幫襯。





兩公婆對住個海歎啤酒,一人一啖,好浪漫。





之後去行運動鋪,不過冇收穫。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!