網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月28日 星期四

情侶檔賺多啲!黃心穎幫馬國明𢱑撈 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎話佢唔介意同馬國明情侶檔出騷。無綫小花黃心穎到觀塘APM商場為食店開幕擔任嘉賓,以一身低胸紅裙上陣的她,透露已做足功夫防走光,又表示想在造型多作 ...


黃心穎話佢唔介意同馬國明情侶檔出騷。


無綫小花黃心穎到觀塘APM商場為食店開幕擔任嘉賓,以一身低胸紅裙上陣的她,透露已做足功夫防走光,又表示想在造型多作嘗試,問到挑選對象會否亦想多作嘗試?她說:「唔使冇時間試,我鍾意平平淡淡,簡簡單單。」

心穎在活動上獲贈一雙男裝鞋,她更笑問大會為何不請男友馬國明。提到她即場幫男友「𢱑撈」,心穎笑言:「唔係呀!呢啲唔經我嘅!(情侶檔賺多啲!)都唔介意,之前試過一次,唱吓歌,感覺幾好。」講到馬國明時,心穎即時面紅紅,她謂飲了清酒所致。問中秋節是否有機會情侶檔出騷?心穎說:「未呀,未知中秋有乜安排。(中秋係咪得閒先?)係嘅,但都要留番畀屋企人先。(同馬國明睇戲?)都好耐冇見,想呀!好多戲未睇,但次次都畀你哋搵到我哋!(睇戲方便談情?)唔係,大家都鍾意睇戲,我睇得好專心,唔怕畀人話!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!