網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月16日 星期六

《特》別落重本花百萬連環燒車 __,

王偉仁透露劇集單單一場燒車戲,就咁「燒」咗百萬!
《特》別落重本花百萬連環燒車無綫今次拍攝《特技人》可謂落重本,不少大型驚險特技場面都會在劇中出現,包括爆破與連環燒車等,演員個個搵命博!監製王偉仁說: ...


《特》別落重本花百萬連環燒車

無綫今次拍攝《特技人》可謂落重本,不少大型驚險特技場面都會在劇中出現,包括爆破與連環燒車等,演員個個搵命博!監製王偉仁說:「其實單單講一場Opening嘅戲,已經有大型燒車場面,出動到吊車同好多特技演員,加埋借場嘅費用,粗略估計使近百萬!」整套戲單單動用車輛資源,其實已花掉逾百萬元,王偉仁直言多謝無綫及曾勵珍的支持:「珍姐(曾勵珍)知道套劇嘅題材係特技人,都安排較大嘅預算畀我哋,公司方面全力支持!除咗協助傾場地,好多幕後構思到嘅場面如高危飛車、跳樓甚至火燒人都批准。」


鍾意就快D Share啦!