網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月16日 星期六

【森美意外流出】小V領變大V領 黃心穎有解釋...... __,心穎,森美,黃心穎,

森美最近率領幾位靚女高海寧(高Ling)、黃心穎同麥美恩一齊飛去日本拍攝《森美旅行團》。森美今日喺instagram貼咗好多拍攝花絮,其中一張喺街頭影 ...


森美最近率領幾位靚女高海寧(高Ling)、黃心穎同麥美恩一齊飛去日本拍攝《森美旅行團》。森美今日喺instagram貼咗好多拍攝花絮,其中一張喺街頭影嘅大合照,竟然發現心穎件綠色冷衫拉到好低好低,好似就嚟跌落嚟咁,露出深長事業線。

奇怪嘅地方,係心穎件衫原本係小V領,突然變咗大V領,有人就陰謀論咁覺得,心穎係為隔籬多咗位勁敵──跌膊高Ling,所以要專登出奇招搶fo,唔少網民都留言話﹕「心穎BB件衫...一扯即跌!小心!唔該!」、「心穎受好大打擊呀?」森美見群情洶湧,已秒速delete咗。

仍身在日本嘅心穎,今日接受傳媒訪問時就覺得有啲冤枉,佢話﹕「其實好搞笑,我哋影完先見件衫跌到好低,喺group笑咗,仲叫大家唔好send出去。點知森美唔小心post咗出嚟,佢已經好內疚。」心穎話呢個係合家歡嘅旅遊節目,雖然件衫本身係跌膊,但自己都唔會專登拉低件衫。而森美把聲就好內疚,話好對唔住心穎,仲為對方平反,佢話﹕「我係有少少氣憤,因為佢係走光,但要俾人話搶fo,戥佢唔抵!其實佢由頭到尾件衫都好高,但我哋要抱起小朋友,動作大,又擺好多甫士,影咗好多相,真係得嗰張唔小心跣咗落嚟,佢都唔知。」

黃心穎件衫由小V領變大V領,睇見都牙煙。(網絡圖片) 冇高Ling 有高Ling
森美將心穎嘅走光相意外流出,自己都好自責。 原來係因為要拋起小朋友,疑動作太大,心穎走光都懵然不知。 森美率領一班靚女去日本拍旅遊特輯。

鍾意就快D Share啦!