網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月16日 星期六

鄧紫棋(G.E.M.):突然被求婚 G.E.M.嚇親:要返去諗吓 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

G.E.M.開開吓騷突然被求婚。歌手G.E.M.(鄧紫棋)一連三場紅館騷今晚開鑼,當G.E.M.喺台上叫大家同身邊人表達愛嘅時候,突然有位男士喺台下送 ...


G.E.M.開開吓騷突然被求婚。


歌手G.E.M.(鄧紫棋)一連三場紅館騷今晚開鑼,當G.E.M.喺台上叫大家同身邊人表達愛嘅時候,突然有位男士喺台下送108枝紅白玫瑰,同一件心形開胸紅色裙,向G.E.M.求婚,G.E.M.受寵若驚話:「唔係嘛?向我求婚?係認真㗎?我冇諗過有人會行求婚,我有少少精神失常,我應該點做呀?你手上嗰盒係咩嚟㗎?月餅?」

G.E.M.笑言今次係人生首次畀人求婚嘅經驗,至於男方嘅提議,佢話會今晚返去諗吓再答覆對方:「要定一定驚先,有啲意外,原本係諗住叫大家去表達愛,依家表達,仲嚇我一跳!」然後彈琴自彈自唱,唱出三場紅館演唱會先有得聽嘅廣東歌medley。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!