網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月5日 星期四

【新歡舊愛同場】袁偉豪前度岑杏賢有啲唔自然 張寶兒主動拉手一齊行 __,袁偉豪,張寶兒,岑杏賢,

「港姐殺手」袁偉豪嘅港姐新歡張寶兒,同港姐舊愛岑杏賢,今日一齊到將軍澳新都城中心,出席《潮食遊踪揭幕禮》。新歡舊愛同場,寶兒同岑杏賢雖未有不快場面出現 ...


「港姐殺手」袁偉豪嘅港姐新歡張寶兒,同港姐舊愛岑杏賢,今日一齊到將軍澳新都城中心,出席《潮食遊踪揭幕禮》。

新歡舊愛同場,寶兒同岑杏賢雖未有不快場面出現,但見到岑杏賢就明顯有點唔自然,而佢哋喺出場前,一齊企埋一邊,仲有講有笑,出場時寶兒仲好有禮貎咁拉一拉岑杏賢嘅手一齊行。上到台,司儀陸浩就問佢哋中秋點樣過?岑杏賢就笑陸浩話佢冇睇佢噚晚嘅直播:「我噚晚同朱千雪一齊開live,之前已同家人慶祝咗中秋。」寶兒就話自己同親戚一齊食飯,一家人開開心心,之後佢哋仲喺台上分享過往嘅難忘中秋。

其間,陸浩就問到佢哋煮嘢食叻唔叻?岑杏贀就話自己煮嘢食唔算叻,但喺英國煮一人份量時就叻啲。而寶兒亦話自己讀書時會煮俾同學食,但就算好叻。之後陸浩再問點keep住好Taste品味?岑杏賢就話:「最緊要心情開朗、樂觀同正能量,好多好味同好品味嘅嘢就會黐埋嚟!」寶兒就覺得品味好個人嘅,自己就有寫嘢嘅習慣,會留意番自己諗法、價值觀,會發掘番自己品味嘅變化。分享完時,岑杏賢就望住寶兒,兩女仲相視而笑,岑杏賢仲好好咁幫寶兒整理頭髮。之後佢哋仲玩遊戲,即場設計T恤。


鍾意就快D Share啦!