網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月5日 星期四

《蘋果》專訪 千嬅&五個小孩團圓「校長靚咗」 __,蘋果,五個小孩,楊千嬅,千嬅,

《蘋果》專訪千嬅&五個小孩團圓「校長靚咗」娛樂要聞【中秋節.是咁的】昨日中秋節,楊千嬅與電影《五個小孩的校長》的女孩們日前相約團圓,大家合力製作白兔燈 ...




《蘋果》專訪

千嬅&五個小孩團圓「校長靚咗」

娛樂要聞








【中秋節.是咁的】

昨日中秋節,楊千嬅與電影《五個小孩的校長》的女孩們日前相約團圓,大家合力製作白兔燈籠慶中秋,雖然有一年多沒見面,但五位小孩依然用「校長」稱呼千嬅勁親切,嘉嘉還讚「校長」:「又靚咗!」育有一子的千嬅自言不急追女,覺得要隨遇而安,笑說:「我唔敢同人講話我唔生,因為我好邪!」



楊千嬅日前和五個小孩團圓,一年多沒見,嘉嘉讚千嬅:「又靚咗!」攝影:周樂恒

楊千嬅於三年前接拍真人真事改編的電影《五個小孩的校長》,扮演全港最低薪的幼稚園校長呂麗紅,成功挽救了元岡幼稚園逃過殺校厄運,電影於前年上映,票房達4,672萬,成為該年最高票房港產片。去年4月千嬅更憑《五》片角逐金像獎影后,五個小孩在後台合十打氣,可惜「校長」鎩羽而回,小孩之一Jennie傷心到喊,要千嬅安慰。





千嬅教五個小孩製作白兔燈籠。



(左起)小雪、嘉嘉和珠女已升讀小四,千嬅笑言她們開始有少女味。



《五個小孩的校長》劇情感人,更成為前年最高票房港產片。資料圖片

幫囝囝搵伴

事隔一年多趁昨日中秋佳節,千嬅日前和五小孩嘉嘉、小雪、Kitty、Jennie及珠女相約團圓,還教她們整白兔燈籠賀中秋,千嬅見到她們笑說:「你哋又高咗喎,係咪校長即刻矮咗!」嘉嘉就讚「校長」:「好耐冇見又靚咗。」𠱁到千嬅笑到四萬咁口,開心說:「覺得佢哋大個咗,講嘢進步好多,開始變成少女。」五個小孩轉眼已讀小學4年級,千嬅的兒子Torres亦升小學了,她說:「我同個仔講嘢係男人聲,生女同生仔教法係有分別。」問到Torres有否想要妹妹?千嬅說:「我個仔係雙子座,我都仲摸索緊,佢呢分鐘話唔想,但自己同自己傾偈話要個妹妹,但過兩日又會話自己玩就可以,唔使同人分享。如果真係要有個理由再生,我哋要面對生離死別或家庭決定,確係屋企得一個小朋友係有壓力,可能淨係呢個原因,令我要幫Torres諗吓。我唔敢同人講話我唔生,因為我好邪,當年話畀人聽唔生,就大咗肚。」



千嬅考慮過為Torres生多個,讓囝囝有個伴。資料圖片

惹關公災難

此外,有網友昨貼文指千嬅的年尾騷招募18至32歲的舞蹈員,註明「少量演出經驗者優先」,結果引爆「關公災難」,網友狠批:「個世界已經變到擺明車馬話你知『我哋唔需要質素好,只要你平我就請。』」對此千嬅所屬的寰亞昨表示:「經理人公司已着手了解事件而會作出恰當處理。今次演唱會千嬅會以佢嘅專業態度,全力以赴,務求帶來最精采演出,而每個單位都係我哋超水準嘅夥伴!」

採訪:張俊銘

髮型:Jimmy Chan of Hair Culture

化妝:Angus Lee of ZING

the makeup school

場地及技術提供:Draw2




鍾意就快D Share啦!