網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月5日 星期四

老公帶「小春子」發火 應采兒買靚酒自隊 [壹週刊 - 1439] __,小春,應采兒,陳小春,M1,

近年丁丁以家庭為主,搵錢養家的重任由交小春負責。探熱針老公帶「小春子」發火 應采兒買靚酒自隊陳小春同應采兒自從生咗「小春子」Jasper,兩公婆對寶貝 ...






近年丁丁以家庭為主,搵錢養家的重任由交小春負責。

探熱針

老公帶「小春子」發火 應采兒買靚酒自隊

陳小春同應采兒自從生咗「小春子」 Jasper,兩公婆對寶貝仔的容貌極之保護,直到接拍內地真人騷《爸爸去哪兒 5》,同老豆餅印一樣樣的 Jasper終於曝光,節目中 Jasper乖巧又可愛,面對脾氣暴躁的老豆,完美展示出超乎四歲孩子的 EQ,獲得大部分網民 like爆!早前,兩父子出發錄節目,應采兒爭取時間去超市主攻買靚酒,好識歎!

應采兒鼓勵接真人騷

陳小春與應采兒(丁丁)的兒子 Jasper最近因為拍內地真人騷《爸爸去哪兒 5》而人氣急升,據和陳小春兩年前已經開始獲邀參加這個節目,但由於當時兒子太細,兩公婆都擔心 Jasper安全而未有答應,直到今年囝囝四歲,一向親力親為照顧兒子的丁丁看過節目過往的實例,便鼓勵老公參加,希望陳小春能在沒有自己和工人姐姐的情況下與囝囝單獨相處。

「其實呢幾年陳小春都返內地做嘢多,基本上真係好少時間可以陪到個仔,今次佢參加完個節目都覺得好開心,仲成日喺成班朋友面前分享 Jasper而家點樣依賴多咗佢,佢都同我哋講自己而家 EQ高咗好多!」小春身邊好友透露。





趁住小春同囝囝去拍節目,應采兒難得清閒,可以單拖去行超市。





揀完酒即刻埋單走人。





丁丁在超市主攻揀靚酒!







自從 Jasper出世,丁丁減少接 job親力親為照顧兒子。





在《爸爸去哪兒 5》節目花絮中,丁丁都有出鏡分享同仔仔的相處點滴。





今年四歲的「小春子」 Jasper同老豆陳小春餅印一樣樣。





睇到老公發火鬧仔,應采兒忍唔住在微博公開指責小春。

單獨行超市

自從 Jasper出世,丁丁這幾年明顯減少接 job,為的都是想爭取更多時間照顧囝囝,平日在家做慣「嚴母」角色的丁丁,日前趁老公同兒子出發拍節目,即爭取時間享受一個人的時光,見他浩浩蕩蕩在九龍塘一間超市內兜足大半粒鐘,最後在酒櫃前專心揀靚酒,其間仲拎起電話相片向超市職員查詢,揀啱即扑槌去埋單。





陳小春在節目中幫囝囝洗腳,好溫馨!





老豆發火,可愛的 Jasper拎起大聲公:「 Can you stop angry?」





向兒子發火後的陳小春意識到自己有問題後,當然有主動錫番兼向 Jasper道歉。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!