網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月16日 星期四

杏兒餵人奶上圍升Cup嚇親姊妹:真係好大 __,杏兒,胡杏兒,

杏兒有好嘢唔收埋。藝人胡杏兒產後復出現身Moncler活動,她表示仍欠幾磅先收身成功。剛坐完月的她被問到為何心急搵奶粉錢?她說:「我都冇諗咁快,諗住見 ...


杏兒有好嘢唔收埋。


藝人胡杏兒產後復出現身Moncler活動,她表示仍欠幾磅先收身成功。剛坐完月的她被問到為何心急搵奶粉錢?她說:「我都冇諗咁快,諗住見孫儷。(老公叫你休息?)佢交畀我決定,我都怕悶,餵人奶都辛苦,冇得瞓,啲肥膏同水都畀晒佢,佢有12磅。(唔捨得BB?)會。(會唔會減產做全職媽媽?)長時間工作接唔到,都要餵人奶半年,鼓勵在職媽媽,會半兼職工作。」

提到她早前在班姊妹面前餵人奶?她直言:「係,好open,自己屋企方便,同姊妹好close ,我驚嚇親佢哋,好大(上圍),想感染佢哋都餵人奶。(上圍大幾多?)冇計,全餵人奶。」她透露老公湊仔叻,自己負責餵奶。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!