網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月16日 星期四

【仲收緊身】產後復出 胡杏兒谷奶驚嚇親姊妹:我好大! __,杏兒,胡杏兒,

胡杏兒今晚現身尖沙嘴海港城,出席MONCLER旗艦店開幕活動,今日係杏兒產後首個復出嘅工作,大會安排佢身穿白色連身裙,問到佢收身成績如何,胡杏兒就話: ...




胡杏兒今晚現身尖沙嘴海港城,出席MONCLER旗艦店開幕活動,今日係杏兒產後首個復出嘅工作,大會安排佢身穿白色連身裙,問到佢收身成績如何,胡杏兒就話:「仲差少少爭幾磅,剛坐完月呢個係首個復工工作,因為品牌邀請,老公都交畀我決定,自己都好怕悶,每日係屋企餵奶。」

問到杏兒初為人父母係咪好困身,佢就話:「一辛苦就瘦得快,3、4個鐘就要餵一次,都冇試過連續瞓多過幾個鐘,o依家餵母乳,肥膏同水都畀晒BB,BB滿月都有12磅。」今日係復出後首個工作,杏兒仲話出到嚟會掛住BB,不過佢就唔會全職工作:「長時間工作就唔得喇,半兼職自己鍾意做嘢。好佩服做媽咪嘅態度。」杏兒仲呼籲顧主畀多啲時間做媽咪嘅員工。

講到姚子羚等一班姊妹好,親眼睇住杏兒餵人奶仲話好感動,杏兒亦話唔介意公開open:「因為成班姊妹都咁Close,我又唔會介意佢哋見到我(餵母乳),但我驚嚇親佢哋啫,因為我好大!」

杏兒又話:「我其實都好想俾佢哋感受一下做媽媽係會點,咁我都想等佢哋ready啦,因為佢哋都會要經歷我經歷緊嘅嘢囉。」

問到有冇計過身材豐滿咗幾多,杏兒搖頭苦笑:「我冇計過,我冇量過。總之就大咗」杏兒仲大爆老公湊仔叻過自己:「佢湊大姪仔姪女,識掃風同換片,得自己就識泵奶,冇老公湊仔咁熟手。」

攝影:林賓尼 胡杏兒今日出席MONCLER旗艦店開幕活動,係佢產後首個復出嘅工作。

周柏豪講到早前被拍亂泊車事件。

台灣男星王陽明。
日本model Rola。

鍾意就快D Share啦!