網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月16日 星期四

第一滴血!歐陽巧瑩半裸做Spa慘被Cut __,歐陽巧瑩,

「限奶令」一出,觀眾無緣睇歐陽巧瑩做Spa喇&&嗚嗚。
第一滴血!歐陽巧瑩半裸做Spa慘被Cut無綫不少綜藝節目愛拍女藝人在陽光海灘與浸溫泉的場面,如節目《3日2夜》中的張曦雯、陳庭欣、陳婉衡、朱智賢與歐陽 ...


第一滴血!歐陽巧瑩半裸做Spa慘被Cut

無綫不少綜藝節目愛拍女藝人在陽光海灘與浸溫泉的場面,如節目《3日2夜》中的張曦雯、陳庭欣、陳婉衡、朱智賢與歐陽巧瑩等,曾有不少火辣泳衣鏡頭。不過,隨着無綫發出「限奶令」,巧瑩在《3》中半裸上身做Spa的鏡頭慘遭刪減,節目監製張志明承認此事:「《3》喺明年1月20號起由J2台轉去翡翠台播出,觀眾層面亦會變得更加一家大細,所以畫面上都要克制啲!」巧瑩透露拍到埋尾才接獲通知:「公司緊張女藝人感受係好事。(影響?)唔相信公司會減拍旅遊節目,只係唔鼓勵賣弄性感,對我唔會有影響!」

張曦雯則認為安排能保護女藝人:「等我哋拍嘢時冇咁大壓力,有自主權,選擇性感或不需要性感嘅拍攝,大膽啲出聲。(有受過壓力?)咁又冇,因為冇人可以逼到我!」朱智賢被問到網友對禁令牙痛咁聲,她笑說:「往事只能回味,大家上網搵番舊片睇,頂住癮先。」陳庭欣與陳婉衡認為只要合理,着泳衣也冇問題。

陳婉衡坦言若劇情合理,依舊着泳衣示人。
  • 陳婉衡坦言若劇情合理,依舊着泳衣示人。





鍾意就快D Share啦!