網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月25日 星期四

M到黑面!視后唐詩詠尊重網民負評 __,詩詠,視后,唐詩詠,

出爐視后唐詩詠現身。出爐視后唐詩詠出席韓國眼鏡品牌GENTLEMONSTER活動,現身時聲沙沙,她透露還有幾聲咳,台慶頒獎禮翌日即去看醫生,食藥後暈了 ...


出爐視后唐詩詠現身。


出爐視后唐詩詠出席韓國眼鏡品牌GENTLE MONSTER活動,現身時聲沙沙,她透露還有幾聲咳,台慶頒獎禮翌日即去看醫生,食藥後暈了多天,她說:「啲藥勁,醫生話食完除咗瞓就係瞓,已經冇開類固醇,食完藥就昏迷,瞓足四小時,起身食藥再瞓。(冇慶功?)阿田(田蕊妮)同黃翠如專登喺尖沙咀買粥送嚟我屋企畀我食,好好呀佢吔喺屋企等咗我好耐,知我好肚餓。」

未傾續約

對於有網民指詩詠在蔡思貝領獎時黑面,她坦言雖然暈暈哋,亦有留意網民的留言:「都解釋咗,之前在新加坡同馬來西亞兩個頒獎禮都咁啱有女人不便,陳山聰已經提我好水腫,叫我搞搞佢,點知今次又係,我真係同網民解釋,有相信有唔相信,覺得女人嘢(M到)再解釋就好核突。嗰日發生太多事,忘記食止痛藥,但好彩冇水腫。」她說明白有鍾意自己的人和不喜歡自己的人,支持的人會表示多謝,她說:「唔支持都多謝,尊重佢哋,冇所謂呢個獎已經係好大鼓勵,係公司畀鼓勵,好奇妙,好足夠。(傳續約換獎?)一直有人問,其實份約好長,唔使傾住。」

宣萱第一時間恭喜

問是否獲獎後成為眾矢之的,詩詠無奈地表示無得考究,唯一是努力工作。她說宣萱第一時間WhatsApp恭喜自己,令她好感動,對於宣萱為民選視后,唐詩詠說:「佢都係我心中最佳女主角。」未知詩詠舊愛洪永城有沒有甚麼表示呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!