網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月25日 星期四

劉倩婷:生日P傷和氣!劉倩婷幫老公鬧爆奀星 __,劉倩婷,

真係火藥味濃…堪輿學家李丞責與2009年港姐冠軍老婆劉倩婷向來恩愛,早前劉倩婷罕有為老公受不尊重對待發聲,據知事源李丞責夫婦本月初應邀出席名人好友王嘉 ...


真係火藥味濃…


堪輿學家李丞責與2009年港姐冠軍老婆劉倩婷向來恩愛,早前劉倩婷罕有為老公受不尊重對待發聲,據知事源李丞責夫婦本月初應邀出席名人好友王嘉恩(Albert)與太太Pauline的生日宴,當晚飯局宴請60多人,包括藝人關心妍、何傲兒、陳煒及王馨平等出席,藝人菁瑋則擔任司儀,主人家為方便聯絡,特意開了一個電話群組。

生日宴翌日,劉倩婷在群組留言感謝主人家細心招待,但隨後表示李丞責要「贈兩句」教導予女司儀菁瑋,她斥女司儀:「冇禮貌、不懂尊重、嘈喧巴閉、不知所謂,昨晚咁多司儀界嘅師兄師姐,點解搵佢?以後唔好畀我哋再見到佢!」由於事出突然,群組中人相當錯愕,菁瑋在群組留言道歉,但劉倩婷留言後便離開群組,未有看到菁瑋的道歉留言。

生日宴冇異樣

據當晚在場人士爆料,李丞責被抽中上台玩鬥快搣橙遊戲,與菁瑋因用咪的問題而有所互動,當時未察覺有異樣。昨日菁瑋說:「我唔知道邊個環節得罪咗李師傅,令佢唔開心我會道歉。多謝Albert畀我做司儀,同Albert識咗好耐,如果因為我令佢唔開心,我會道歉。」至於劉倩婷昨日對於為夫發聲一事以短訊簡短回覆:「再次祝賀Albert and Pauline生日快樂。剛巧昨日也是我的生日,現正和丞責在瑞士Davos出席世界經濟論壇,生日開心愉快,放眼世界,最緊要大家身體健康!」相信心情未受影響。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!