網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月8日 星期四

甩拖何佩瑜《一代宗師》絕密片終見光 [壹週刊 - 1457] __,何佩瑜,Jeana,M1,

探熱針甩拖何佩瑜《一代宗師》絕密片終見光何佩瑜與導演翁子光拍拖年半,早前在Ig自爆分手亦是朋友,趁新接拍的電影未開工,她與一班朋友到布吉散心,甩拖回復 ...






探熱針

甩拖何佩瑜《一代宗師》絕密片終見光

何佩瑜與導演翁子光拍拖年半,早前在 Ig自爆分手亦是朋友,趁新接拍的電影未開工,她與一班朋友到布吉散心,甩拖回復單身,但 Jeana早前再有機會跟神級梁朝偉合作,又無意發現十年前拍《一代宗師》的劇照及訓練相在網上流傳,算係有所補償。

同梁朝偉再合作







在開平拍《風再起時》,電影背景是六十年代的香港,裝扮化妝都是五十年代。





早前細菌感染發高燒入院,前度仍有關心她的情況。

布吉散心

上週六(二月三日),大病初癒的何佩瑜跟朋友出發到布吉享受陽光與海灘,在 facebook開心 share玩樂照,原來她跟一班朋友在布吉租了一間 villa,大家輪流下廚煮飯,落機後即到超市掃貨。

「 Jeana心情已經冇乜嘢,佢哋唔係有第三者介入,老土啲講,係因了解而分開,兩個人性格唔夾,其他冇問題,翁子光對 Jeana仲係好好,佢早排發高燒入醫院,翁子光都好關心佢。」身邊人透露。





跟梁朝偉十年前在《一代宗師》合作,去年再合作《風再起時》,二人扮演夫妻。





有專業老師教行路姿勢, Jeana上課時專心投入。





在開平受訓半年,她每天都是學習同一動作姿勢。





在《一代宗師》中扮演妓女, Jeana只在金樓發生的「霸王夜宴」一幕出現,還要被其他女仔遮晒,但拍攝前已經要接受訓練半年行路及坐姿,十分認真。





大頭一幕,在電影中出現了兩秒。

出了兩秒

跟前度翁子光再見亦是朋友, Jeana去年跟梁朝偉合作電影《風再起時》便是翁子光執導,有指當時兩人已經瀕臨分手,但沒有影響關係,大家仍不時互相提點。

「今次又係開平拍外景, Jeana撞番拍《一代宗師》嘅舊同事,隔咗差唔多十年,竟然咁樣見番面,仲要佢哋喺網上搵到一啲舊相,喺當日 Jeana拍《一代宗師》時嘅訓練相。套戲拍咗前後三年, Jeana喺戲入面做妓女,前後訓練咗半年,去到現場就係學行路同點樣坐,總之半年都係做同一個動作,佢最後只出咗兩秒,算係好難得。 Jeana話依家睇番,都覺得值得,因為好難再遇到一部咁嘅大製作。」身邊人透露。





結束戀情, Jeana跟朋友到布吉散心,住 villa的她會到超市買菜下廚,享受假期。





Jeana分手後在 Ig留言:「謝謝你,感恩這幾個月大家已經找到了最舒服的相處模式,好朋友,一切美好和回憶。」

撰文、攝影:娛樂組 設計:喬伊


鍾意就快D Share啦!