網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月8日 星期四

老婆日日洗腎,黃翊逼巴士慳得就慳 [壹週刊 - 1457] __,黃翊,M1,

同你吟一吟老婆日日洗腎,黃翊逼巴士慳得就慳過氣實力派歌手黃翊當年憑住一首《黃昏戀人》紅過吓,後來消失樂壇廿年。早前現身大台節目《流行經典50年》再度引 ...






同你吟一吟

老婆日日洗腎,黃翊逼巴士慳得就慳

過氣實力派歌手黃翊當年憑住一首《黃昏戀人》紅過吓,後來消失樂壇廿年。早前現身大台節目《流行經典 50年》再度引起話題,食住個勢宣布復出,仲話 plan緊開處男騷。

失蹤廿年,原來黃翊一直照顧患腎病的老婆陳存正,老婆日日洗腎,為咗支付老婆醫藥費,黃翊慳得就慳。早排《壹》仔撞到佢同個 friend路過,兩個仲停低吹水,見黃翊一路講一路指手畫腳,仲鬼咁勞氣。呻完一輪,黃翊行去附近巴士站,逼巴士返歸。







為幫老婆慳醫藥費,黃翊出入寧願逼巴士,慳得就慳。





黃翊同太太陳存正結婚廿年,育有一名兒子。





消失樂壇廿年,黃翊轉行在大埔開大牌檔。

撰文:八珍

攝影:陳亦龍、李溢敏


鍾意就快D Share啦!