網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月8日 星期四

彭于晏:男神封盤?彭于晏被長髮索女熊抱照曝光 __,彭于晏,

放開個男仔!!昨日,台灣型男彭于晏與一名長髮女子嘅親密合照突然喺社交網流出,相中該名女子唔單止從後熊抱男神大派波餅,仲態度曖昧地留言:「生命已完整」, ...


放開個男仔!!


昨日,台灣型男彭于晏與一名長髮女子嘅親密合照突然喺社交網流出,相中該名女子唔單止從後熊抱男神大派波餅,仲態度曖昧地留言:「生命已完整」,疑似公布戀情!合照一出,唔少網友都議論紛紛,大家都好疑惑究竟男神係咪已經封咗盤呢?

不過,各位粉絲又唔使咁快心碎住,事關據稱呢位女子已經回應澄清:「請大家別激動,人家只是于晏的粉粉。」更自稱係「just a lucky fan」(只係一個幸運粉絲)。而彭于晏經理人亦對此回應:「這是粉絲post的照片,這位粉絲非常喜歡彭于晏,要求合影而已。」

各位彭太依家可以放心

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!