掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

【32年冤案】拍《流氓大亨》有人遲大到 嘟姐鬧錯劉嘉玲? __,劉嘉玲,嘉玲,

毫無疑問,無綫深夜時段重播嘅劇集,一定好睇過黃金時段依家播緊嗰啲,好似啱啱播完嘅《我本善良》,當時仲未變愛國瘟嘅溫兆倫拍住永遠都咁型咁靚嘅邵美琪,仲有 ...




毫無疑問,無綫深夜時段重播嘅劇集,一定好睇過黃金時段依家播緊嗰啲,好似啱啱播完嘅《我本善良》,當時仲未變愛國瘟嘅溫兆倫拍住永遠都咁型咁靚嘅邵美琪,仲有老戲骨曾江羅樂林,好好睇。

嚟緊,今晚會一口氣播《不懂撒嬌的女人》——一晚播五集,播完之後呢?又返番去上世紀八十年代,今次係1986年嘅《流氓大亨》。卡士有鄭裕玲、萬梓良、吳啟華、周海媚、劉嘉玲。主題曲同插曲,有請冗小鳳姐——主題曲《城市足印》可能大家冇乜印象,但片尾曲《婚紗背後》應該聽過下,嗰一幕,就係萬梓良同鄭裕玲教堂行禮,婚紗背後嘅,係黯然神傷嘅劉嘉玲……但原來呢幕咁揪心嘅戲,並非先有劇情再寫歌,而係調番轉。當年韋家輝係聽完一早錄好嘅《婚紗背後》,深受啟發而寫出教堂呢場戲。這是後話。

依家要講嘅,係鄭裕玲同劉嘉玲拍《流氓大亨》一段恩怨。呢段恩怨,嚴格嚟講係「都市傳聞」。嗰陣盛傳拍攝期間劉嘉玲遲到,令一向準時嘅鄭裕玲大動肝火,更傳出鄭裕玲兜口兜面鬧嘉玲遲到。估唔到要等到今時今日,鄭裕玲邀請嘉玲上佢個電台節目《口水花多過浪花》做訪問,先令事情水落石出!

呢單嘢,係鄭裕玲講起先嘅:「咁你知啦,拍電視劇係好辛苦嘅。嗰朝早我記得我係拍法庭門嘅,咁就有人遲到喎(語氣嚴厲)咁我就,個心又『炆』啦,咁我就『炆底』,我就問嘉玲,嘉玲話唔係佢遲到。咁總之我就有話咗一個人嘅:『點解你遲到?』(扮番鬧人嗰個表情)咁somehow就傳咗出去,唔知點解,一路傳傳傳就話我話劉嘉玲。

「前幾年《康熙來了》訪問劉嘉玲,仲喺度問呢件事。」鄭裕玲開始激動,一直默不作聲嘅嘉玲終於出手,真係出手捉住鄭裕玲隻手,話喇:「嗰個呢,我哋唔係拍緊同一套(場)戲,你係同周海媚一齊拍嘅。」鄭裕玲嚇咗一跳,「吓?」一聲彈開咗少少。「你根本唔係周海媚……」已經忍唔住爆笑,嘉玲一貫冷靜繼續解釋:「係真係,我記得周海媚好似遲到嘅,你係早咗兩個鐘,佢嗰日遲到咗好耐。」鄭裕玲聞言即說:「即係我係唔啱,我係早咗…」嘉玲馬上再輕拍佢隻手安慰:「你係準時…」

咁跟住點呢?嘉玲嘅版本係嘅,佢話:「你(指鄭裕玲)當時行埋去,指住佢話,『你做乜遲到呀?嗱,依家呢,我就等咗你兩個鐘,我依家出去飲茶喇,你慢慢喺度化妝』」嘉玲講講下都忍唔住笑,鄭裕玲爆咗句:「係喇!」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

更多韓流,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



















嘟姐話「嗰朝早我記得我係拍法庭門嘅」,會否就係呢場?










鍾意就快D Share啦!