掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

【三點式勁吸睛】譚詠怡遊泰變人肉布景 __,譚詠怡,

搵索女合照都好正常啫!近日香港天氣寒冷,𡃁模譚詠怡(Victoria)特意出埠避寒,赴泰國享受陽光與海灘,相當識歎!Victoria在當地「大解放」, ...


搵索女合照都好正常啫!


近日香港天氣寒冷,𡃁模譚詠怡(Victoria)特意出埠避寒,赴泰國享受陽光與海灘,相當識歎!Victoria在當地「大解放」,穿上火辣三點式展示弗爆身材,引來不少艷遇,她說:「芭堤雅天氣好好,我差唔多日日都去沙灘玩水,但好搞笑,每次都有當地人嚟搵我影相。(男士居多?)都有女士嘅,佢哋讚我好靚女、好有明星味,所以想同我合照!」

此外,Victoria到動物園親親小動物,期間抱老虎合照,自爆當時其實驚到震:「始終老虎都係猛獸,都會驚驚哋,影相時仲好大力捉住我隻手,搞到有瘀痕。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!