掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

怨Chilam打足七日牌拒陪坐月靚靚痛憶產後抑鬱 險離婚 __,Chilam,袁詠儀,靚靚,張智霖,

■靚靚自覺太依賴老公Chilam,若有一天對方不在,她相信自己生活不下去。資料圖片【《蘋果》專訪】【閃耀人生女人心 袁詠儀系列之3 爛玩老公】袁詠儀( ...




【《蘋果》專訪】

【閃耀人生女人心 袁詠儀系列之3 爛玩老公】

袁詠儀(靚靚)與張智霖(Chilam)結婚17年,至今鏡頭前後依然恩愛,但原來Chilam曾經相當爛玩,不時相約好友飯敍,更試過一星期打足七日牌。靚靚痛憶當年產下囝囝魔童後,出現產後抑鬱,很容易發脾氣,老公亦不抽時間陪她坐月,兩人更有離婚的念頭。

採訪:陳月媚

張智霖性格樂天貪玩,最喜歡約郭富城和沈嘉偉等好朋友吃火鍋、篤波及打麻雀,袁詠儀直言與Chilam拍拖時,經常因為Chilam出去玩這個問題發生爭吵,而兩夫妻關係跌到冰點是因Chilam曾一星期打足七日牌,靚靚當然覺得老公好過份,又怎會不吵架。

靚靚指經常給老公「食住」,因其性格衝動火爆,相反Chilam的EQ和IQ都比她高,所以每次兩人有爭執,她一定說不過老公,好像她坐月時要老公抽多些時間陪她,Chilam卻想出去玩,兩人就會吵起來,靚靚表示:「我坐月時,叫佢陪吓我啦,佢就會話『喂你坐月之嘛!點陪你呀!大家都坐喺度呀?』我同佢講唔好出去,我話鎖門,佢跟住就成晚黑面坐喺度,見到佢咁我就會算數,叫佢快啲出去就算,咁佢就變返好開心,真係好低能!」經過如此多年,靚靚已經放棄干涉老公同城城這幫朋友去玩,總之不是去「滾」就算了。



■在靚靚眼中,老公張智霖與城城和沈嘉偉一班死黨去玩,總比去拈花惹草安全。 ■Chilam與城城和沈嘉偉相識多年,不時結伴夜蒲。

被嘭門聲一吓點醒

在靚靚生完魔童之後,出現了產後抑鬱,經常覺得老公沒有陪住自己,所以她很容易亂發脾氣,Chilam都受不了,他們更已經有心理準備要離婚。當時如果不是靚靚作出補救,相信兩人已經分開了,她表示:「我生完仔冇幾耐,我諗係荷爾蒙出問題,有少少產後抑鬱,我會將老公講嘅說話、行為放大。我睇到一啲我唔順眼嘅嘢,就會將佢放大,好恐怖,佢由最初忍、忍、忍,忍到佢都忍唔到,佢都爆㗎!嗰個係幾危險嘅事嚟㗎,我諗可能人就係咁怪,一個人對你忍,你一路覺得佢喺度冇嘢,當佢一反抗,嘭門出去之後,你就會醒!」

一直以來,Chilam都會好忍讓老婆,所以靚靚從未見過老公發如此大脾氣:「佢真係嘭門呀!我哋成家人都喺晒度,佢嘭門,我諗佢嘭嗰一吓點醒咗我!因為我冇見過佢呢個行為,知道自己出事,我同自己講『嘩!袁詠儀你再係咁呢就出事㗎喇!佢已經忍唔到,你係咪就要係咁。」但可能嗰陣時我心態就係,你退一步咩,我就踏前一步;你退一步咩,我就踏前一步!個個都喺度就我,危險㗎,我哋有坐低傾番,我都覺得其實自己要有啲嘢放鬆,有啲嘢要去諗,呢段時間維持至少半年,總算捱過,有驚無險。」



■當靚靚生完魔童後,她因產後抑鬱,與老公更多爭執。資料圖片 ■婚後靚靚和Chilam不時會去遍尋美食,找到好的餐廳會介紹給朋友。

哽咽唔畀老公死先

靚靚曾經在《金枝玉葉2》內,問過哥哥(張國榮)這句對白:「你想我死先定你死先?」在現實生活中,張智霖都曾經問過靚靚類似問題,記者問靚靚如何回答?靚靚未開口已經眼泛淚光:「因為我都幾依賴佢,佢好多時會話『喂!我死咗咁你點呀?』所以我同佢講,你唔好死住!呢一刻我覺得如果佢唔喺度……我諗我生活唔到!」講完靚靚已經眼濕濕哽咽,說不下去了!

化妝:Kerry wong

髮型:Sam Pan@Muse Hair

場地提供:好酒好蔡




鍾意就快D Share啦!