掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

新年留港衝刺生B!楊怡:有好消息會公布 __,楊怡,

加油呀!!!演員羅仲謙與太太楊怡晚上在圓方戲院包場,請家人與雙方粉絲欣賞羅仲謙演出的電影《西遊記女兒國》。謙仔自言比較懶,故少有和粉絲聚會,難得情人節 ...


加油呀!!!


演員羅仲謙與太太楊怡晚上在圓方戲院包場,請家人與雙方粉絲欣賞羅仲謙演出的電影《西遊記女兒國》。謙仔自言比較懶,故少有和粉絲聚會,難得情人節與大家一齊慶祝。問羅仲謙與楊怡怎樣慶祝情人節?楊怡笑說:「我哋好casual,唔會喺特別日子大肆慶祝,同埋都好耐冇睇戲,以前睇戲驚畀人影到,依家可以光明正大,同咁多人一齊睇戲係好值得回味。(有冇準備禮物?)就係Casual到乜都冇。」謙仔笑說:「你扮嘢話有得唔得?」

講到《西遊記女兒國》在內地情人節開售1小時,票房已超過1億人民幣,謙仔笑說:「應該要問老闆有咩表示,老闆應該非常開心,希望之後成績更好。出字幕都唔好走住,留意彩蛋,會見到我唔係藍色嘅樣。」

講到香港賀歲檔期對手強勁,謙仔認為最好是百花齊放,大家也有好成績,整個電影圈也好。問到楊怡老公拍戲辛苦,可有煲湯水給慰勞?她笑說:「我冇去探班,知佢拍得辛苦,化妝後基本上唔食得嘢。我心態上支持,有打電話同開視頻鼓勵佢,同佢講好快過,加油。(返香港再慰勞老公?)慢慢唔急,日子流流長。」

謙仔完成今次電影宣傳最後一站後收爐過年,但若票房成績好,過年後也可能到內地和東南亞謝票。楊怡表示新年兩公婆會留港休息,之後再衝刺。問到是否衝刺生BB?楊怡笑說:「兩樣一齊,希望喺冇壓力下進行,有好消息會公布。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!