掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

子華新戲卡士曝光!波多野結衣誘惑演出 __,子華,波多野結衣,黃子華,

見到個陣容都好想睇!黃子華、佘詩曼主演賀歲片《棟篤特工》秘密卡士終極曝光!有日本AV界「暗黑林志玲」之稱的宅男女神波多野結衣,原來有份演出《棟》片!但 ...


見到個陣容都好想睇!


黃子華、佘詩曼主演賀歲片《棟篤特工》秘密卡士終極曝光!有日本AV界「暗黑林志玲」之稱的宅男女神波多野結衣,原來有份演出《棟》片!但可惜子華只能跟她同場而未有肌膚之親,反而林盛斌與趙永洪則有幸同波多野結衣有身體接觸!

在戲中有一場子華、趙永洪、林盛斌(Bob)扮紙紥公仔行去奈何橋遇上波多野結衣,趙永洪更一度將手放在波多野結衣的胸前,首度與AV女神合作,趙永洪大讚對方專業,他謂:「首先要多謝監製同導演,佢哋將自己嘅夢想投射咗落我身上去完成呢場戲,因為拍身體接觸嘅戲都會比較尷尬,男演員稍有偏差就變成鹹豬手,而波多野結衣非常專業,配合度極高,大家合作得好舒服,我每次NG,佢都同我鞠個躬,笑容滿面,好有歡迎光臨賓至如歸嘅感覺,好似去咗日本餐廳一樣!」趙永洪又讚波多野結衣毫無架子,完成拍攝後仲同劇組一齊在荒山野嶺食飯盒,趙永洪亦爭取機會問佢點睇香港男士,波多野結衣則盛讚香港人非常有風度同細心。

而林盛斌亦在這場戲內,與波多野結衣有身體接觸,波多野玉手更在他的胸前遊走,拍戲時一副爽爆樣的他,被問到是否不收片酬都抵,Bob就搞笑說:「直頭要加片酬啦,佢摸我胸,我都好大犧牲㗎,掉番轉就話我倒貼都冇問題啫!」第一次見到波多野結衣真人,Bob讚她非常nice,好靚,身材100分!又話拍呢場戲事前不敢告訴老婆,因為怕告訴了她,分分鐘無得拍,所以打死唔講,相當搞笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!