掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

富豪防女婿 [壹週刊 - 1456 - 財經] __,M1,

船王包玉剛有四千金,結果由二女婿吳光正(左)接掌會德豐及九倉,直至近年退下來,交由包玉剛外孫吳宗權(右)接棒。吳光正手頭的大部分會德豐股票,都是由信託 ...






船王包玉剛有四千金,結果由二女婿吳光正(左)接掌會德豐及九倉,直至近年退下來,交由包玉剛外孫吳宗權(右)接棒。吳光正手頭的大部分會德豐股票,都是由信託基金( HSBC Trustee)持有。

中環人語

富豪防女婿

大部分香港富豪,依然傳統,重男輕女。有仔嘅家族事業梗係傳俾長子,無仔得女嘅又點呢?





南豐集團陳廷驊有兩名女兒,大女慧芳( Angela)(右三)及次女慧慧( Vivien)(左四),近年屢傳兩人不和。

由於佢哋對女婿都信唔過,通常做法就係成立 trust(信託),生前已經將資產分配好,好似太公分豬肉,世世代代按章程行事。有啲就講到明女婿或者女兒嘅男朋友,都不能夠在家族公司工作,以免借機上下其手,損害公司利益。不過小宗聽過有一招仲絕,有位富豪連自己的幾個女兒都信唔過,索性全部都不能在公司工作,要她們在外打工或科水給她們搞小生意,家族本業就另外聘請專業團隊打理。其實咁都係好事,有能者居之,總好過富不過三代!

太古大班有計

近月喺中環鴨巴甸街 28號新盤 Aberdeen St.,賣到火紅火綠,實用面積四百多呎,售價講緊千七萬,即係平均每呎四萬元,但都有買家一批批咁掃貨。

個盤由太古地產前主席簡基富( Keith Kerr)發展,呢位大班認真巴閉,退任後竟然自己做埋發展商起樓。佢○九年退出工作咗三十五年嘅太古,成立自家品牌 The Development Studio,密密收樓重建。去年二月,佢以 1.56億元,買入灣仔堅尼地道 33號舊樓,全幢五層共五千多呎,相信重建後再賺多一筆。按而家市況,佢賣十個八個幾百呎單位,地皮價已回本,其他淨袋!根據查冊,物業原業主叫 Irene Ngan,亦即係中巴( 26)而家話事人、「大家姐」顏潔齡私人持有。中巴同太古過去有好多合作,包括北角港運城、港濤軒、西灣河逸濤灣,以及被對沖基金炮轟,以超筍價與合作夥伴共同發展柴灣車廠地皮。「大家姐」在公在私,對太古情有獨鍾,似乎都好明顯咯!





太古前大班簡基富,由打工仔變身發展商。





柴灣車廠地皮獲批興建三幢附商鋪的住宅大廈,地皮由中巴與太古合組公司,以 8.5億元向中巴收購,被基金批評不採取競投形式爭取更佳回報。

海航另類籌旗

一直被指有王岐山做靠山嘅海航,喺十九大過後開始見真章。個「真章」就係開始水緊。最新撲水玩法,市場指係將兩幅啟德地皮放入一個基金,再搵投資者向基金投入資金,入場費一百萬美金,年度回報達 9厘,仲可以攤分四成利潤。樓市風險可大可小,呢種「眾籌」,同喺 startup界聞名嘅「港產咖啡機」,又有咩分別?

早喺月初,已經屢傳海航資金短缺,雖然海航獲八大國有及商業銀行「口頭」支持,但其他內地私人銀行,卻避免購買其短期債務,迫使海航要提高價格,及要引入銀行擔保。據知,內地銀行如招商及民生,因為政治及經濟風險而不敢購買海航債券。今年三月中共將舉行兩會,有傳言王岐山是國家副主席的熱門人選。海航能否捱得過嚴冬、在春天翻生,政商界都食花生中。 A





王岐山(左)被指是國家副主席的熱門人選。





啟德地皮當年以高價成交,今日海航要班水發展。

撰文:宗菁華 


鍾意就快D Share啦!