掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

郭嘉文最懂撒嬌的女人 [壹週刊 - 1456] __,郭嘉文,M1,

郭嘉文一邊掛住傳語音短訊,一邊拖住好友呵番,高招!同你吟一吟郭嘉文最懂撒嬌的女人男友係日理萬機嘅小小超李澤楷,想成日糖黐豆出雙入對,邊有咁易。95年港 ...






郭嘉文一邊掛住傳語音短訊,一邊拖住好友呵番,高招!

同你吟一吟

郭嘉文最懂撒嬌的女人

男友係日理萬機嘅小小超李澤楷,想成日糖黐豆出雙入對,邊有咁易。 95年港姐季軍郭嘉文勝在朋友多,呢日佢就搵嚟同屆嘅友誼小姐林凱恩做伴,睇戲打發時間。

接近五時電影散場,原本墮後覆短訊的郭嘉文發現冷落 Iris(林之洋名),錄住語言短訊邊追上前拖實對方,話咁快已經氹朋友笑番。對住朋友都咁識撒嬌,難怪小小超都俾佢俘虜,肯將戀情逐步浮面





精打細算,睇完餐牌唔啱胃口,郭嘉文同友人決定走人。





郭嘉文三兩下手勢,林凱恩即刻笑番。





同梁洛施分手後,小小超女伴氹氹轉,當中只有郭嘉文的女友身份逐漸被肯定。

撰文:八珍 設計:余程和

攝影、攝錄:陳亦龍、李溢敏


鍾意就快D Share啦!