掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

人生下半場 梁詠琪 [壹週刊 - 1456] __,梁詠琪,M1,

豪語錄人生下半場 梁詠琪入行廿二年,梁詠琪演過近五十部電影,出過多張唱片,她上半場的人生,奉獻給銀色事業。11年,嫁給西班牙籍老公Sergio,15年 ...






豪語錄

人生下半場 梁詠琪

入行廿二年,梁詠琪演過近五十部電影,出過多張唱片,她上半場的人生,奉獻給銀色事業。

11年,嫁給西班牙籍老公 Sergio, 15年,誕下女兒 Sofia,唱的歌由《他喜歡的是你》、《灰姑娘》、《你救哪一位》,到去年推出的新歌《 B面第一首》,「青春過了,曲風變了,都璀璨。」

人生不是一場賽事,沒有輸或贏,只有快樂與幸福,梁詠琪的人生下半場,剛剛開始。

呢七年好多事發生

訪問當天,梁詠琪是為了宣傳賀歲電影《西遊記女兒國》,當時還未知道會成功申請到紅館開個唱的檔期。訪問完了後個多星期,開心收到 Gigi入紙成功的消息,將會在五月四、五日於紅館開《好時辰世界巡迴演唱會——香港站》,對上一次的紅館個唱,原來已是七年前的事, Gigi說:「好開心呀,隔咗七年再喺紅館度開騷,呢七年好多事發生,有咗自己家庭,做咗媽媽,好多感受想同支持咗我咁多年嘅歌迷分享。因為之前已經做咗內地同美國巡迴,所以好多跳舞部分已經熟練,今次返到香港都想跳多啲,因為上次跳完之後,排舞老師話我進步咗,覺得我成個人放鬆咗,我都開始愈嚟愈鍾意跳舞感覺,所以喺香港都想跳多啲,俾香港歌迷一個新鮮感。」 Gigi發自內心的興奮,筆者也被感染,畢竟七年前她的《梁詠琪巡迴演唱會——香港 G夜》,我也是其中一位座上客。

記得上年 Gigi在北京開騷時,女兒 Sofia上台同媽咪唱《 My Little Sofia》大受歡迎,五月的紅館騷,可會安排 Sofia再上場?她說:「嗰次佢嘅反應都好鎮定嘅,都無話嚇親,我諗而家講仲早,等帶多啲佢嚟睇我彩排,再帶吓佢上台,等佢感受吓,主要係睇佢嘅感覺,因為佢而家又大個咗,開始有自己主張,所以都要問吓佢,都會尊重佢。」西班牙籍老公 Sergio有沒有看過自己於紅館開的騷?她說:「好似真係第一次,佢嘅第一次紅館睇騷經驗梗係要留番俾我,佢老婆我啦,應該會好難忘嘅。」





Gigi很珍惜與老公 Sergio及女兒 Sofia一起的時間。





平日就算多忙, Gigi也會抽空陪 Sofia玩、教她不同的事物,是個很稱職的媽媽。





有了家庭後, Gigi覺得自己比從前萬能,可以同一時間照顧家庭、媽咪及事業。





去年八月的《梁詠琪好時辰巡迴演唱會》北京站上, Gigi一家三口齊齊上台,只得兩歲的 Sofia很有台型,沒有怯場。

變得更加大愛

一一年, Gigi嫁給西班牙籍老公 Sergio,一五年誕下愛女 Sofia,這些年來,她幾乎一年只拍一套電影,盡量會抽足夠時間陪家人,有沒有考慮生多個?「都想嘅,其實生完第一胎之後,反而有好多大 project出現,譬如最大型就係巡迴演唱會,跟住一年都拍一套戲,暫時都未有時間,可能今年考慮吓。」老公和女兒的出現,令 Gigi變為一個更加好的人,「我覺得每個喺生命出現,同我有緣分靠近嘅,例如親人、一啲好好嘅朋友,其實都令我成為一個更好嘅自己,當然最重要係我嘅家庭成員,其實佢哋嘅出現係有某程度幾大嘅改變。因為以前後生時或者單身時,可能咩嘢事都比較諗咗自己先,想去邊度玩,想做啲乜嘢,呢個工作好玩就接,但而家要諗吓,可能呢段時間要陪屋企人,個女畢業要去觀禮,開學要帶佢返學……要考慮嘅嘢已經唔再係自己一個,反而培育咗我變得更加大愛,好多嘢唔係淨係諗自己。譬如媽媽需要我照顧、家庭要照顧,覺得自己萬能咗,以前無諗過可以安排自己行程,仲安排埋其他人嘅行程,安排自己已經唔係好掂,但係而家仲要安排埋其他人,發覺原來都處理到,不過睇吓你有冇心去做嗰件事,屋企人嘅出現其實俾我好大嘅啟示。」

某個時候某部戲

近年, Gigi在電影上的角色層次很廣,《香港仔》大胸凸點的演出、《骨妹》中的詩詩,不再受到後生時的玉女形象局限,《 B面第一首》其中一句歌詞都唱出心聲,「新角色,我不要演含情脈脈」,「我覺得係機緣關係,可能以前大家睇住我成長,其實可能嗰時未啱未適合,大家亦都唔會走嚟搵我,而家可能覺得我成個人整體又成熟咗,喺電影上又更勇於去嘗試,更加打開自己,大家就覺得可能幾啱佢。」演戲上的改變,是婚後突然開竅,還是另有原因?「我都唔知道係因為咩嘢之後,咩嘢之前,其實可能係一個機緣,某一個時候某一部戲遇到某個人,機緣巧合,打開咗心胸,我覺得有時做戲係睇你有冇打開個心,做人同做戲都係一樣,打開咗個心自不然會 feel到更加多嘅情感,無論情感係好似戲內國師同養女嘅情感又好,《骨妹》又好,《香港仔》又好,就算無經歷過,可能我個人比較放開咗自己,喺掌握角色上闊度又開咗。」





在電影《香港仔》中, Gigi的大胸凸點演出,是她演藝事業上的突破,令人很難忘。

十年前未必接拍





將於二月上映的賀歲電影《西遊記女兒國》,是 Gigi的另一個挑戰,單是造型已很有新鮮感。

將於二月上映的賀歲電影《西遊記女兒國》,是 Gigi的另一個挑戰,戲裡每個演員都要接受特技化妝,令容貌幾乎認不出來,導演鄭保瑞曾經說過,最大犧牲是飾演國師的 Gigi,她說:「其實第一次試完妝,我覺得除咗唔認得自己之外,當然係需要啲時間去接受,因為導演話特登將我髮線移後,聽到要將髮線移後已經好驚,佢需要我額頭大啲,因為想我呈現嗰份霸氣,卒之出嚟效果係成功嘅,成個造型包括埋衫,本身好有造型,前面好似一對翼嘅裝備,其實行出嚟就已經好有殺氣。」連筆者都難以認出 Gigi, Sofia認得到嗎?「我俾張化妝後嘅相囡囡睇,問佢識唔識呢個 auntie,佢答唔識,我話呢個媽咪嚟㗎,佢之後就認得,我講咗佢就認得。」

筆者曾經認為,如果《西遊記女兒國》早十年開拍,因為戲內的造型關係, Gigi未必會接,她說:「我諗唔係因為妝嘅問題,如果呢個角色出現喺十年前,我諗自己作為演員嘅基礎,未足夠演繹呢個咁有霸氣嘅角色,又或者年紀都未能夠去掌握,今次其實導演幫咗我好多,喺點樣講對白,尤其是古裝對白,點樣能夠簡而有力咁去講對白,同埋導演風格,譬如之前拍彭浩翔嘅《香港仔》,佢係要求我生活啲,講對白唔使咁清楚,就算有啲口窒、口語化、諗一諗再講都得,但呢個角色同呢個戲種就唔允許我咁樣做,上一套《骨妹》亦唔係咁樣,我演一個好沉鬱嘅角色,完全唔外露我嘅任何霸氣,今次就完全唔係嗰樣嘢,好有挑戰性。」

與林志玲有跨性別情緣

據知戲內, Gigi會與被設計成男性打扮的林志玲有跨性別的情緣,為了保持神秘感,不可劇透太多,反而,她說演國師最難處理的是霸氣。「最難處理應該係要演一個好有霸氣、好有威嚴嘅國師,但係我嗰種霸氣、威嚴除咗因為要維護女兒國和平之外,主要因為國王係我養女,好疼錫佢,當我知道佢識咗男仔之後,同唐僧相遇之後,佢第一次接觸到男人,我就發現有啲唔妥,點都要俾啲下馬威嚇一嚇佢,話俾佢聽我哋視男人為毒物,唔可以接觸,係令到國王存亡嘅關鍵,所以就比較有威嚴,呢個覺得比較難掌握啲,因為導演都要求我嘅角色比較穩重,好有霸氣,所以同以前做過嘅角色好唔同。」聽 Gigi說,演國師的霸氣要從眼神散出來,有一雙大眼睛的她並不着數,她說:「有時啲霸氣要瞇一瞇眼咁放出嚟,反而隻眼大就散晒,我覺得呢個角色對我嚟講係幾有難度,因為以前做嘅戲多數都係寫實啲,時代感重啲,今次係一套魔幻式古裝電影,以前都未接觸過呢個戲種。其實國師就好似國王背後軍師,但同對方亦好似母女關係。」 Gigi說。

五月五日好時辰

五月五日,是筆者的生日。

上個月開始,有朋友問我會點慶祝,一直都未有想法......

現在,不用我再煩,因為上天已安排了最好的生日節目給我,朋友們,睇到這個後記,快手買定飛入場,陪我唱住《 G for Girl》、《灰姑娘》慶生

哈哈哈......

撰文:海 山

攝影:蕭敬漁

錄影:葉志明

化妝: Circle Cheung(ndnco.co)

髮型: Sam Lo@ pi4.com.hk

服裝提供: Ports 1981

場地提供: Dada bar@帝樂文娜公館


鍾意就快D Share啦!