網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月27日 星期二

優質星二代!李婉華15歲大女同阿媽一樣高 __,李婉華,

唔知Anita個女有冇興趣喺娛圈發展吓?前無綫藝人李婉華(Anita),婚後移居加拿大,並育有兩子一女,大女兒已15歲,長得亭亭玉立,而雙胞胎兒子則已 ...


唔知Anita個女有冇興趣喺娛圈發展吓?


前無綫藝人李婉華(Anita),婚後移居加拿大,並育有兩子一女,大女兒已15歲,長得亭亭玉立,而雙胞胎兒子則已8歲多,相當趣致,而在加拿大亦有為電台節目工作的Anita,其實亦為不少由香港到當地工作的藝人進行訪問,感覺親切。雖然鮮有在香港幕前亮相,但她的好友黎瑞恩四月將舉行演唱會,她亦會到港捧場,而來港前她更舉家與朋友到大阪來個旅行,享受一下,保養得宜的婉華,與自己仔女合照時,完全看不出已是三位小朋友的母親,尤其與女兒合照時,大女跟她一樣高,予人感覺似姊妹,女兒亦很有明星相,絕對有潛質在娛圈打出名堂。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!