網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月27日 星期二

爸爸做白老鼠!AGA揭唱片賣得之謎 __,AGA,

AGA好叻呀!歌手AGA(江海迦)於中環畫廊舉行唱片報捷會,三張唱片《Luna》、《Ginadoll》、《GinadollConcertLive》分別 ...


AGA好叻呀!


歌手AGA(江海迦)於中環畫廊舉行唱片報捷會,三張唱片《Luna》、《Ginadoll》、《Ginadoll Concert Live》分別獲兩金、一白金唱片佳績,由唱片公司董事總經理Duncan、創作人舒文等頒發證書獎項。同時AGA收到由Duncan送出「ADD迦」霓虹燈牌及其他單位送出一枝價值半百萬咪的禮物。另外,報捷會期間亦宣布AGA將於佛山、東莞、廣州舉行演唱會。而AGA的父母都專程由澳洲飛嚟現身支持。

受訪時AGA坦言完全冇諗過會有咁好成績,每一首歌都放了不少心機去製作,獲取佳績令她感到非常鼓舞,她又再次感謝音樂團體的付出,亦都特別多謝爸爸:「覺得呢隻碟好實驗性,一直都好想將自己細個聽過嗰啲歌放入廣東歌度。」AGA笑言每當寫好一首歌都會畀爸爸聽,仲大爆爸爸的評語好直接:「唔好聽佢會講,佢同舒文都對我好嚴格,唔會呵護我。」問到會否跟爸爸合作?AGA表示好想,而在剛過去假期都有同爸爸一齊寫歌。

問到如何慶祝佳績?AGA笑指今晚會「萬歲」,筵開4圍請幕後功臣食飯:「啱啱好入行5年,覺得佢哋幫咗我好多,有時啲MV想改,喺凌晨4點都有人覆我。」談及內地巡演,AGA表示將於7月開始,至於香港場,她就指公司計劃當中,希望可以再推出一隻碟後舉行。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!