網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月27日 星期二

42歲李璨琛做老竇:母女平安多謝關心 __,

42歲李璨琛榮升老竇喇!他回覆東網時表示母女平安!42歲的藝人李璨琛與時裝設計師太太梁志瑩(Pae)結婚五年,今日終於迎來首個愛情結晶品,恭喜晒!李璨 ...


42歲李璨琛榮升老竇喇!他回覆東網時表示母女平安!


42歲的藝人李璨琛與時裝設計師太太梁志瑩(Pae)結婚五年,今日終於迎來首個愛情結晶品,恭喜晒!

李璨琛剛剛喺社交網宣布喜訊,並上載咗一張與BB小手拖大手嘅溫馨相,初為人父嘅李璨琛仲興奮地留言:「Welcome to this world my sweet!(歡迎嚟到呢個世界,我嘅小寶貝!)」

剛榮升老竇的李璨琛接受東網訪問,他表示BB是女孩:「BB女星期日出世,自然分娩,重6磅9安士,母女平安,多謝關心,第一眼見到BB女時好感動。」唔少網友都留言送上祝福,再一次恭喜晒!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!