掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

楊思琦:出埠開工喪被追問 楊思琦爆囡囡會詐型 __,思琦,楊思琦,

楊思琦同囡囡母女檔出席活動。藝人楊思琦與囡囡以家長義工親子大使身份出席活動,並帶了一批羊奶皂送給有需要的小朋友,思琦透露平日也會母女檔做義工,參與得最 ...


楊思琦同囡囡母女檔出席活動。


藝人楊思琦與囡囡以家長義工親子大使身份出席活動,並帶了一批羊奶皂送給有需要的小朋友,思琦透露平日也會母女檔做義工,參與得最多的義工活動便是在囡囡就讀的學校内。

談到自己經常出埠工作,思琦坦言隨住囡囡成長,囡囡開始懂得詐型:「每次執行李佢就會問去做咩、去邊度、幾多日等成10個問題,我都明白,咪工作以外嘅時間多啲參與個女生活上嘅嘢囉!」思琦更指囡囡上個月6歲生日,由於學校提早放新年假、加上適逢過年,最終僅與家人及朋友舉行小型生日會,令女兒有點失望:「佢好想有同學仔嚟,知佢私下有叫到,但嗰段時間好多人出埠,所以冇得大搞,咪惟有安慰個女,反正放完假返學都會見到啲同學仔」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!