掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

【滿手紅痕】周秀娜自嘲似被虐打 __,周秀娜,

原來係皮膚敏感。「女神」周秀娜(Chrissie)最近被皮膚敏感困擾,她在IG上載了一張相,相中可以看到那纖幼的手上滿布一條條紅痕,Chrissie更 ...


原來係皮膚敏感。


「女神」周秀娜(Chrissie)最近被皮膚敏感困擾,她在IG上載了一張相,相中可以看到那纖幼的手上滿布一條條紅痕,Chrissie更無奈留言話「來又如風離又如風」,看來非常嚴重!有不少網民都叫Chrissie要保重及睇醫生,又指紅痕好快會散去,不需太擔心,大派定心丸。

其實Chrissie之前上電台接受訪問時,都有提及皮膚敏感一事,仲笑言𢱑到損晒,起身照鏡一睇就好似被人虐打:「喺過年前搬屋,但一直都要開工,所以都冇時間執好啲嘢,就堆積咗好多紙皮箱,每日都要喺紙箱到爬嚟爬去,係咁搵啲嘢放邊,自己唔鍾意咁亂,搞到好緊張又好焦慮,就係咁搞到皮膚敏感。(有冇睇醫生?)咁啱嗰段時期放假,好多都冇開,自己又忍唔到係咁𢱑,𢱑到損晒,仲痕到瞓唔到覺。」她表示最後要去醫院打針才有覺好瞓。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!