掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

李佳芯負責畀錢?陳炳銓話唔係次次AA制 __,李佳芯,陳炳銓,

陳炳銓話佢同李佳芯平日出街都唔係次次AA制。藝人陳炳銓(Danny)到旺角出席ViuTV節目《全港的》宣傳活動,一身機師Look的他笑言自己在節目中是 ...


陳炳銓話佢同李佳芯平日出街都唔係次次AA制。


藝人陳炳銓(Danny)到旺角出席ViuTV節目《全港的》宣傳活動,一身機師Look的他笑言自己在節目中是做司機,與一班靚女合作的Danny笑言:「我覺得好有隔膜呀,啲女仔好嘈,聽唔明佢哋講乜!(所以鍾意女友李佳芯夠文靜?)呢幾年大家都攰」

做運動成日傷

問到是否熟悉足球?Danny原來曾是一名運動健將:「自己喺加拿大打過冰球,不過打到斷腳。後來有打籃球同踢足球,又先後做過韌帶手術同整傷右膝,依家靜晒啦,可以專心演藝事業。」難怪經常被影到與女友行山。

認真諗結婚

Danny早前被拍到與女友李佳芯行街時,使費由女方負責埋單,他說:「都冇乜好回答啦,平日出街都唔係次次AA制,大家過得舒服就得。(係咪收入上繳晒畀女友?)我會有幾多錢呀?依家簡單生活為主。(將女友私有化?)大家都仲搏殺期。(婚事有共識?)大家朝認真方向去諗。」講到李佳芯最近忙拍劇經常接觸BB,問Danny是否喜歡BB?他笑說:「BB都幾惡搞,我以前住加拿大時要幫阿姨湊B,都幾大責任,我養狗會叻啲!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!