掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

因乜事笑到咁?吳雨霏佗B五個月勁索 __,吳雨,miss A,霏,吳雨霏,

靚媽!上月東網率先披露歌手吳雨霏(Kary)意外有喜升呢做媽媽,之後Kary亦大方地親自在社交網承認喜訊,指懷孕超過五個月。暫停所有工作以專心養胎的K ...


靚媽!


上月東網率先披露歌手吳雨霏(Kary)意外有喜升呢做媽媽,之後Kary亦大方地親自在社交網承認喜訊,指懷孕超過五個月。暫停所有工作以專心養胎的Kary,當然不忘和好姊妹相聚分享喜悅,身為好友的鄧麗欣(Stephy)在社交網上載和Kary及區文詩(Angela)的飯敘照並留言:「The Best is yet to come.」。

相中Kary化了淡妝,精神奕奕,全冇因懷孕而走樣外,Angela更製造驚喜,突然送上蛋糕以賀入圍香港金像獎女主角的Stephy!而她們為了拍攝吹蠟燭時有最佳效果,特意拍了兩次,Kary更把當中的NG片段分享,片中她們吹蠟燭時都忍不住哈哈大笑!網友們均紛紛大讚她們「很有愛」外,又指Kary是漂亮的媽媽。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!