掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

詩詠相睇勁冧豬 洪永城愁爆掃底底發洩 __,詩詠,洪永城,唐詩詠,

一邊廂舊愛就笑晒口,另一邊廂自己就苦瓜乾,唉....早前被踢爆鬼祟翻撻的洪永城(Tony)和唐詩詠,正當大家都以前兩人再續前緣之際,豈料竟殺出個程咬金 ...


一邊廂舊愛就笑晒口,另一邊廂自己就苦瓜乾,唉....


早前被踢爆鬼祟翻撻的洪永城(Tony)和唐詩詠,正當大家都以前兩人再續前緣之際,豈料竟殺出個程咬金,詩詠被東網獨家拍得去相睇與潮男約會,期間詩詠笑晒口勁冧豬!而被撇的洪永城日前在尖沙咀出席無綫的宣傳活動後,難得有時間即與好友「全男班」往附近商場行街,沿途見三人邊行邊傾,未幾進入了該處一間平民化的連鎖時裝店掃平貨發洩。

向好友訴苦

甫進店內,他們即分頭行事各有各睇,之後又走去睇男裝內衣褲,現場見Tony極速揀了大堆內衣褲,往排隊付款。買完貼身用品,Tony捧着大袋戰利品離開,與詩詠的感情事依然處於膠着狀態的他,更愁眉苦臉向好友訴苦,期間還講到口擘擘,之後他才獨自往取車返回電視城繼續開工。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!