掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

林敏驄玩踢爆 譚詠麟神回惹全場大笑 __,林敏驄,譚詠麟,

林敏驄(右圖右)為阿倫寫咗首新歌。樂壇校長譚詠麟(阿倫)率領「明星足球隊」聯同與黃日華、羅家英、吳國敬、泰迪羅賓、林敏驄、劉浩龍及戴志偉等超過三十多位 ...


林敏驄(右圖右)為阿倫寫咗首新歌。


樂壇校長譚詠麟(阿倫) 率領「明星足球隊」聯同與黃日華、羅家英、吳國敬、泰迪羅賓、林敏驄、劉浩龍及戴志偉等超過三十多位藝人、歌手及足球員出席「Now TV x ViuTV 2018 FIFA世界盃」啟動禮,為四月起播出的世盃遊戲節目《Good Night Show全民星戰》進行熱身。台上阿倫稱睇好法國,因超多球星,黃日華就說睇好阿根廷因想美斯捧盃,劉浩龍說要代表埋李克勤和梁漢文要撐英格蘭,卻被林敏驄(阿驄)潑冷水說:「咁你返屋企等消息喇!」而阿驄稱為活動與阿倫寫了一首新歌《我們的夢》,還踢爆阿倫:「原本佢寫嘅,佢又寫唔好。」阿倫抵死神回:「你寫啲嘢去到底線啦,畀個機會你。」引來全場大笑。

準備去睇世界盃

之後阿倫接受訪問,講到已準備6月去現場睇賽事?阿倫坦言:「係準備去睇Opening同埋睇Final。(買咗飛未?)密鑼緊鼓中,Final啲飛緊張啲,知道Opening嘅飛已經開始炒緊飛,我哋會分兩批人去,我頭、尾場都會捧場。(幾錢都要買到?)盡能力」阿倫稱很期待,所以都專登大家錄了首歌支持,入面他更有唱幾句俄文「加油」的打氣說話。

講仔仔即扮傻

問到阿倫的小朋友可會一齊去睇波?他即扮傻笑言:「咩小朋友呀幼稚園嗰啲?流感唔使返學喎。(你個仔呀?)佢唔嚟喇!(冇遺傳你啲足球癮?)佢都鍾意,不過佢要做嘢,好忙冇時間。」講到屆時可會上Now節目做旁述?阿倫說:「睇佢哋安排啦,評述幾句都得,旁述交番畀專業人仕。」而陳百祥(阿叻)最撐的荷蘭隊未能踢世畀盃,阿倫可以盡情笑阿叻?阿倫笑言:「我哋大門為佢而開嘅。(佢喺無綫,即打對台?)冇嘢,都係自己人啫。」

世界盃啟動禮今日於奧海城二期舉辦,宣布賽事直播安排,Now TV將會首次採用4K超高解像度標準,獨家直播全部64場賽事,而Viu TV免費電視台則會直播19場精選賽事,包括6月14日的揭幕戰、兩場四強賽和7月15日的決賽。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!