網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月5日 星期一

新婚就有不滿!鄧健泓晚晚畀老婆捽 __,鄧健泓,

捽塊面啫!歌手鄧健泓(Patrick)偕愛妻石詠莉(Sukie)上電台接受訪問,新婚的Sukie笑言經過農曆新年後開始習慣被嗌「鄧太」,又大爆今年派利 ...


捽塊面啫!


歌手鄧健泓(Patrick)偕愛妻石詠莉(Sukie)上電台接受訪問,新婚的Sukie笑言經過農曆新年後開始習慣被嗌「鄧太」,又大爆今年派利是金額龐大,首次派利是仲派到手震,令身旁的Patrick大叫下年開始要去旅行避年!

受訪期間二人不時互耍花槍,甜蜜滿瀉!提到新婚生活,Patrick指Sukie「乖咗」,會自動執拾屋企變乾淨,不用自己出手,但同時又話Sukie最近多咗一個討厭嘅小動作:「每一晚佢都會拎住2罐嘢嚟,搽面時間,最憎就係搽面,打緊機又要我停,有時寫緊歌都要放低眼鏡搽,唔係咁鍾意咁笠。(皮膚有冇滑咗先?)都有嘅,所以都會委屈欣然接受。」此時Sukie就大呻是為了他在演唱會能狀態好,又抵死話做背後女人甚艱難。

談到電台受訪內容,Sukie笑指剛才二人互數對方不是:「佢講到青筋都現埋!其中有條問到我哋邊個最小器,咁我自認一嬲會嬲好耐。」Patrick搶話超憎Sukie這個行為:「誠懇道歉之後都仲會嬲,嗰長度會令我再發一次脾氣,嬲咁耐做乜啫?最憎佢返佢阿媽屋企瞓。(婚後有冇試過?)咁又冇。」而Sukie就指一齊5年,吵架次數5隻手指數得晒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!