掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

劉美君Bra Top抗寒冬 -4℃戶外玩瑜伽 __,劉美君,

意志力少啲都唔掂呀!曾奪金馬奬影后、去年底又開「KarmaChameleon千色演唱會」現年53歲的劉美君,雖然當時與拍拖8年的男友分手,反而令她明白 ...


意志力少啲都唔掂呀!


曾奪金馬奬影后、去年底又開「Karma Chameleon千色演唱會」現年53歲的劉美君,雖然當時與拍拖8年的男友分手,反而令她明白自己真的熱愛唱歌及演戲,故她決定長時間留在香港,再度為事業衝刺,但被好友梁家輝潑冷水:「睇下點先」因她過往愛情至上,每次事業上位時竟為了愛情離開香港,令其唱片公司環球同事都不敢相信。

「健康到不得了」

劉美君說:「我明㗎,啲老友好似梁家輝成日都話我,每次有好成績時,我為咗拍拖又走咗去,唔喺香港,啲觀眾梗係覺得疏離啲。」早前她到英國旅行時遇上大風雪,氣溫只得零下4℃,但她僅穿Bra Top在戶外雪地做瑜伽,為的是向外界展示其決心!問到之後有否冷親?她得戚說:「一滴都冇,健康到不得了,唔好話我自豪,哈哈!」

感激子女支持

劉美君又透露子女的支持是一大動力:「我啲仔女都話媽咪『我哋都大咗,唔使你照顧,你可以去盡啲搵你自己鍾意嘅嘢』,真係好Touching。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!