掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

林奕匡冇幫老婆拖?李靄璣婚宴獻Sing淆到震 __,林奕匡,

Rikko處女獻Sing喎,緊張係正常嘅!歌手林奕匡(Phil)與太太李靄璣(Rikko)於香港補擺喜酒,喜宴到尾聲時,Phil與換上紅色晚裝的Rik ...


Rikko處女獻Sing喎,緊張係正常嘅!


歌手林奕匡(Phil)與太太李靄璣(Rikko)於香港補擺喜酒,喜宴到尾聲時,Phil與換上紅色晚裝的Rikko再次接受訪問,二人表示非常盡興,而Rikko就指接下來的部分最為緊張,因為要在眾人前獻Sing:「仲有鄧佩儀、馮允謙(Jay)夾咗首歌自彈自唱,Phil都話有首驚喜歌畀我,唔知佢練咗咩。之後就到我,好驚唔記得歌詞,唔係練咗好耐,冇走音先放上網。」

語畢Phil就自爆岳母替他頂酒,十分搞笑!問到目標人物Jay可有搶到花球?Rikko就笑言由圈外姊妹搶得,又指拋花球期間蝦碌百出:「加埋都有20個女仔出嚟接,競爭都幾激烈,因為我話呢個係Luck意頭嚟,但第一次拋係拋上燈到,第二次就拋得太大力,拋過晒啲姊妹,佢哋再喺地下執。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!