掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

婚禮重現求婚一幕!林奕匡Man爆抱起愛妻 __,林奕匡,

Phil喺婚禮上重演向Rikko求婚嘅一幕。林奕匡(Phil)與前TVB財經主播兼體育主持李靄璣(Rikko)於尖沙咀舉行婚宴,SonyMusic的一 ...


Phil喺婚禮上重演向Rikko求婚嘅一幕。


林奕匡(Phil)與前TVB財經主播兼體育主持李靄璣(Rikko)於尖沙咀舉行婚宴,Sony Music的一眾兄弟姊妹如陳柏宇及太太符曉薇(Leanne)、小塵埃、葉巧琳、黃浩琳、顏培珊、Mike@Trekkerz、Pong@Trekkerz、湯駿業(Ahdee)、馮曦妤,以及圈中好友周柏豪、JW、蘇麗珊、王梓軒、龔嘉欣、陳詠謙、Regen@HotCha等都盛裝出席。

首播求婚片段

婚宴甫開始,會場內播放了以Phil歌曲《第一個早晨》作配樂、二人於巴黎拍攝的Pre-wedding MV,接着更首度公開Phil於去年3月6日在澳門大三巴的求婚片段,片中見Phil抱着Rikko走完大三巴的樓梯後哭着求婚,場面感人。之後Phil及Rikko進場時,Phil二話不說抱起太太上台,重現當日求婚一刻。婚宴司儀鍾健威及西瓜(前DJ)即問Phil是否以後有樓梯都會抱起愛妻,Phil即Man爆表示:「如果佢唔介意,我都會抱嘅!」一番話令Rikko冧爆。

感謝Rikko家人

在切過結婚蛋糕及合巹交杯後,Phil在台上分享了一件事:「我初到香港發展時一個朋友都冇,多得Rikko嘅家人將我當成一份子咁照顧,就連我去商場表演時都會拉大隊嚟支持。以往喺頒獎禮台上會多謝自己嘅家人,今日喺婚宴嘅台上,我要多謝Rikko嘅家人。」此外,Phil亦多謝Sony Music把自己當成親人一樣愛護,成就他的事業路。在開席之前,Phil與Rikko也向各自的媽媽送上花束以表謝意,兩家人之後亦在台上一起合照,場面非常溫馨。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!