掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

梁詠琪現身《流行經典50年》Sofia企定定聽媽咪唱歌 __,Sofia,梁詠琪,

梁詠琪現身《流行經典50年》Sofia企定定聽媽咪唱歌噚晚喺大台播出嘅《流行經典50年》請嚟梁詠琪(Gigi)唱咗好幾首歌,真係不禁要講句「我的青春小 ...


  • 梁詠琪現身《流行經典50年》Sofia企定定聽媽咪唱歌


  • 噚晚喺大台播出嘅《流行經典50年》請嚟梁詠琪(Gigi)唱咗好幾首歌,真係不禁要講句「我的青春小鳥一去不回來」,真係首首經典。不過fans們都話唔夠喉,因為無唱最hit嘅《Today》、《遠在天邊》同埋《灰姑娘》,而Gigi囡囡Sofia喺屋企就睇到好投入,佢好似小粉絲咁企喺電視前面郁都唔郁,真係好可得意。

    提到Sofia,今次Gigi嘅《好時辰演唱會》紀念品會特別設計一款親子裝,仲搵埋囡囡Sofia做小Model,Sofia仲遺傳晒媽媽嘅基因勁識擺pose!

    鍾意就快D Share啦!