掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

驚喜現身做嘉賓 許志安將愛宣揚開去 __,許志安,安仔,

正呀!歌手許志安以神秘嘉賓身份到「饑饉三十」出席閉幕音樂會,首次公開獻唱新歌《RememberMe》。在臨近三十小時結束前15分鐘,許志安在運動場中間 ...


正呀!


歌手許志安以神秘嘉賓身份到「饑饉三十」出席閉幕音樂會,首次公開獻唱新歌《Remember Me》。在臨近三十小時結束前15分鐘,許志安在運動場中間突然現身,掀起音樂會高潮,他一邊和觀眾握手邊走回台上與八位小朋友合唱,之後他呼籲眾人繼續將愛宣揚開去,最後唱多一首《由零開始》。

接受訪問時,許志安說最難忘的一次饑饉經歷:「我參加咗好多次,呢個活動真正嘅意義係關心別人,做到呢樣嘢係最重要,我家姐都成日會做呢類嘅慈善探訪,所以我哋成日會一齊做探訪。反而最印象深刻的一次饑饉係2001年,嗰陣幫佢哋喺山頭做一個演唱會,由日落唱到夜晚,嗰年我係有去埋柬埔寨探訪,嗰陣好深刻,見到啲人要生活喺垃圾山度,就特登做咗首歌叫《垃圾天堂》。今次就來探吓啲營友,《Remember Me》呢首歌喺香港都係第一次唱,我諗會幾興奮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!