掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

李日朗追7位數舊債做老婆本 __,

等你好消息!藝人李日朗(前名李逸朗,Don)出席慈善跑活動,他表示兩星期前打籃球時被撞傷膝頭關節,不過,跑3K都問題不大。問到模特兒女友黃靜藍(Nam ...


等你好消息!


藝人李日朗(前名李逸朗,Don)出席慈善跑活動,他表示兩星期前打籃球時被撞傷膝頭關節,不過,跑3K都問題不大。問到模特兒女友黃靜藍(Nam)可有錫番?Don笑言:「咁佢都好好嘅,因為傷咗都多咗屋企煮飯仔。(女友下廚?)又唔係,都係我煮,都係蒸吓魚好簡單,唔使成日食外賣。」問到幾時成家立室?Don表示:「結婚唔係一個人嘅事,呢排自己都有很多事發生,有啲錢債涉及法律上嘅問題。(要追番舊債?)係呀,數目唔少,涉及7位數字,係棺材本,唔係,講錯,『老婆本』先真。」至於Don稱籌備下一部電影,希望目標是一年拍兩部片。官司可對工作有影響?他說:「都有影響工作心情,本來要做上一部電影嘅後期,但就真係冇乜心機。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!