掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

華鼎獎:「海潮」溫碧霞已定退休時間表 __,溫碧霞,

退休?冇咁快~8年後啦!女星溫碧霞(Irene)以露肩晚裝亮相第23屆華鼎獎的紅地氈,她透露最近工作排得密麻麻:「六月會推出寫真,仲有個海潮演唱會,依 ...


退休?冇咁快~8年後女星溫碧霞(Irene)以露肩晚裝亮相第23屆華鼎獎的紅地氈,她透露最近工作排得密麻麻:「六月會推出寫真,仲有個海潮演唱會,依 ...


退休?冇咁快~8年後


女星溫碧霞(Irene)以露肩晚裝亮相第23屆華鼎獎的紅地氈,她透露最近工作排得密麻麻:「六月會推出寫真,仲有個海潮演唱會,依家拍緊電影PTU。」Irene稱四月一日愚人節收到消息指她會退出,她說:「我自己都嚇一嚇,啲粉絲都好驚,我從來冇諗過退出,係有諗過去美國讀書同陪個仔去,但唔會係依家囉,最快都係8年之後,我係唔會放棄事業!」

談到寫真,她表示已經影完所有相,今次會有不同新嘗試,問到性感尺度?她笑言:「性感囉,但可以接受,最重要性感得嚟係美感,係靚嘅健康。(老公都過目?)佢不嬲都支持我嘅工作,我唔係暴露。」至於演唱會則會在麥花臣舉行兩場,作為一個集體回憶。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!