掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

唔靠父蔭 尼古拉斯基治兒子申請改姓 __,尼古拉斯基治,

為咗可以喺影壇獨立發展,Weston唔跟老竇姓。奧斯卡金像影帝尼古拉斯基治(NicolasCage)入行初時為了唔想叨著名導演叔叔哥普拉(Franci ...


為咗可以喺影壇獨立發展,Weston唔跟老竇姓。


奧斯卡金像影帝尼古拉斯基治(Nicolas Cage)入行初時為了唔想叨著名導演叔叔哥普拉(Francis Ford Coppola)光而將原本哥普拉(Coppola)個姓改為基治(Cage),由原名Nicolas Kim Coppola改為Nicolas Cage。而他的27歲麻煩兒子Weston Coppola Cage最近亦入紙申請唔跟老竇姓改為Weston Cage Coppola!

據知Weston於2月14日用3,315港元入紙申請。雖然改咗姓,但Weston在社交網Instagram個姓名仍是Weston Cage。

Weston去年2月因醉駕兼撞親人不顧而去而被捕。同年,其前妻亦指控他在離婚期間對她進行家暴,而最終他被法庭判禁埋身令,要與前妻及其住所保持至少100碼距離。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!